וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו את היורוליג בצד

מכבי תל אביב יוצאת למלחה בצל אי ההצלחות שלה ביורוליג, אך אין ספק שהיא באה טעונה ומוכנה כדי לסיים עם ניצחון. הווינר נותן פלוס שש נקודות לירושלים

משחק מספר 72: הפועל ירושלים (6+) – מכבי תל אביב 1.8, 9.0, 1.8

שתי הצולעות של אירופה נפגשות לזירה המוכרת להן היטב, הליגה, כדי לתת הצהרת כוונות על עתידן. אחרי שאיבדה את האליפות בשנה שעברה, מכבי תל אביב יודעת היטב שהפסדים בליגה הסדירה לא ממש תורמים לביטחון שלה ועל כן ניצחון על ירושלים, אחת הטוענות לכתר, הוא בגדר הכרחי. אלא בירושלים של גיא גודס מבינים היטב שניצחון במלחה על מכבי תל אביב יכניס את הצהובים לצרות ולכן צריך לעשות הכל כדי לסיים עם ניצחון.

אם בוחנים את דרכן של שתי הקבוצות בליגה עד עכשיו, הרי שמכבי תל אביב עם מאזן של 0:3 בעוד ירושלים רק עם 1:2. הצהובים פתחו את העונה עם ניצחון משכנע על גליל/גלבוע 70:89, לאחר מכן התקשו מול עירוני נהריה של יעקב ג'ינו, אך סיימו עם ניצחון 78:84 וביום ראשון האחרון לא השאירו שום סיכוי לעולה החדשה, עירוני קרית אתא, אותה מחצו 56:88. בירושלים לעומת זאת פתחו עם ניצחון משכנע על עירוני אשקלון 78:87, לאחר מכן בשבוע שעבר הגיע הפסד כואב לבני השרון 77:73 ובמחזור האחרון רמת גן סבלה מנחת זרועם עם הפסד 105:90.

אם בוחנים את הסטטיסטיקה של משחקי הליגה עד עכשיו, ברור שהשחקן המרכזי בירושלים הוא טימי באוורס המצוין. באוורס שיחק עד עכשיו בשלושה משחקים 33 דקות בממוצע וסיים עם 16.7 נקודות למשחק, אחוזים גבוהים מהעונשין (91.7), קטף חמישה ריבאונדים וחילק שישה אסיסטים. מעבר לבאוורס גם עומר סניד נראה טוב, ועומד על 15.3 נקודות בממוצע למשחק, תשעה כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים. שרון ששון הוא השחקן הישראלי המוביל עד עכשיו עם 12.3 נקודות למשחק (ממוצע של 30 דקות), ו-4.3 ריבאונדים. כמו כן הוא עומד על 100 אחוז מהקו.

במכבי תל אביב מן הסתם העול מתחלק בין הרבה יותר שחקנים ששותפים לניצחונות. עומרי כספי הוא הקלעי המוביל של הצהובים עם 14.7 נקודות למשחק (זוכה ל-21 דקות בממוצע). גם קרלוס ארויו מחזיק את מכבי עם 12.7 נקודות למשחק (30 דקות) כשהוא תורם שבעה ריבאונדים בממוצע ו-5.7 אסיסטים. ליאור אליהו הוא עוד ישראלי דומיננטי במערך של בירנבוים וב-21 דקות בממוצע שהוא משחק, הוא קולע 11.3 נקודות ומוסיף 5.3 ריבאונדים.

אז מה יהיה לנו הפעם? אין ספק שמכבי תל אביב יותר טובה, אך היא מגיעה חסרת מצב רוח בגלל שביורוליג היא יודעת שזה עדיין לא זה. למרות זאת, לא צריכה להיות לה בעיה לנצח ביותר משש הפרש את הירושלמים. לכן מומלץ ללכת על 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully