וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשאירו סנטימנטים בצד

נבחרת חוף השנהב מגיעה לישראל, ולמרות האהדה הטבעית לנבחרת בכחול-לבן, הפילים יסיימו עם ניצחון. והנה עוד כמה הצעות להימורים למחזור הקרוב

טור מספר 1: 4 משחקים, יחס 23.70 (10 ש"ח יניבו 237 ש"ח)

משחק מספר 1: אסטוניה – מולדובה. מולדובה עד עכשיו לא ניצחה ולו משחק אחד בקמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון. עם מאזן של תיקו ושלושה הפסדים, מולדובה נחשבת לנבחרת החלשה ביותר ב"בית הישראלי". אסטוניה, שמחזיקה במאזן זהה בבית ה', סחטה 0:0 מטורקיה במחזור המשחקים האחרון והפעם תסיים מול יריבה נוחה יחסית עם ניצחון. ההימור: 1 (2.05)

משחק מספר 28: ישראל עד 21 – סרביה עד 21. סגנית אלופת אירופה לנבחרות צעירות הגיעה לישראל כדי להמשיך בהכנותיה לקראת היורו הקרוב, אך היא לא תשחק במלוא היכולת שלה. ידוע שנבחרת ישראל בדרך כלל מייחסת חשיבות רבה יותר למשחקי ידידות ועל כן אל תתפלאו אם בן סהר וחבריו ישיגו ניצחון ביתי. ההימור: 1 (2.35)

משחק מספר 32: ישראל – חוף השנהב. הקרנבל שמספקת הגעתה של חוף השנהב לארץ יביא לקהל רב שיעודד את הנבחרת, אלא שדידייה דרוגבה ושאר השחקנים שמגיעים מרחבי אירופה הרבה יותר טובים. גם דירוג פיפ"א המטעה ונותן עדיפות לישראל לא יעזור לדרור קשטן, שיראה את השחקנים שלו יורדים עם הפסד. ההימור: 2 (2.4)

משחק מספר 40: יוון – איטליה. הנבחרת של אוטו ריהאגל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשך משחקי מוקדמות המונדיאל הקרובים. היוונים מוליכים את 'הבית הישראלי' והפסידו רק פעם אחת עד עכשיו בארבעת משחקיהם. אלא שמולם ניצבת הנבחרת האיטלקית המוכשרת, שאמנם איכזבה מעט ביורו האחרון אך הפעם תצא כשידה על העליונה. ההימור: 2 (2.05)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.072 (10 ש"ח יניבו 91 ש"ח)

משחק מספר 45: גרמניה – אנגליה. סגנית אלופת אירופה מארחת למשחק ידידות קשה מאוד את נבחרתו המוכשרת של פאביו קאפלו, שסוף סוף רואים ממנה קצת פירות אחרי שנים של יובש. לשתי הנבחרות חשוב מאוד לסיים כאן עם ניצחון כדי להמשיך ולקבל דחיפה לקראת המשך משחקי מוקדמות המונדיאל, אך נראה שהשתיים יסיימו בתיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 70: מכבי חיפה – גלבוע/גליל עליון (8+). שחקניו של אבי אשכנזי מפתיעים את עצמם עד עכשיו בליגה עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים. על אף הדיבורים עליהם כ'הפועל חולון החדשה', ממש לא ברור מאליו שהם הולכים לכיוון הזה וההערכה שההתלהבות היא מוקדמת מידי. גם אם הם ינצחו את גלבוע/גליל זה לא יהיה ביותר מ-8 הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 72: הפועל ירושלים (6+) – מכבי תל אביב. הצהובים של אפי בירנבוים קרעו את עירוני קרית אתא במחזור האחרון וינצלו היטב את המנוחה מהיורוליג כדי לשפר עוד יותר את מצבם גם מול הפועל ירושלים, שתילחם העונה על האליפות. ירושלים במחזור האחרון התאוששה מההפסד לבני השרון ומההדחה מהיורוקאפ כשניצחה את רמת גן, אך הפעם תיכנע. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully