וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את מכבי נתניה בקופסה

ראובן עטר קפץ לקופסה והרגיע את חלומות האליפות של האקסית. הירושלמים חזרו מפיגור לניצחון ופתחו מחדש את הליגה

קרב הצמרת הערב (שני) בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים עמד בסימן אירועי היום המסעירים בשתי הקבוצות. אצל הירושלמים היה זה ארקדי גאידמק בנאום התוכחה שלו נגד אוהדי בית"ר (ובעיקר נגד עצמו). בצד השני התעסקו עם מעצרו ושחרורו של קובי בלדב.

מי שהצליחה להתאושש בצורה טובה יותר מכל הרעש התקשורתי, הייתה בית"ר ירושלים. למרות שהייתה הראשונה להוציא כדור מהרשת, לאחר פנדל מוצלח של רביד גזל בדקה ה-36, הקבוצה של ראובן עטר שלטה ללא עוררין במרכז השדה, בניצוחו של אבירם ברוכיאן. הקשר היצירתי אמנם החמיץ פנדל לקראת הסיום, אך הפעיל כל העת את חבריו להתקפה, שבמחצית השנייה סוף סוף התעוררו מהתרדמת שפקדה אותם והחלו לנצל את מסירות הפז. מיכאל זנדברג גם הוא תרם את חלקו והמשיך בכושרו המשופר, עם כדור עומק נהדר שהפך לשער השיוויון של עמית בן שושן בדקה ה-53. שתי דקות לאחר מכן פירגן החלוץ לחברו להתקפה, ברק יצחקי, שהפך את התוצאה וקבע למעשה את תוצאת הסיום המוצדקת.

מכבי נתניה, ולא בפעם הראשונה העונה, הציגה כדורגל חסר ברק וללא כל תכלית, כשבחלקים רבים מהזמן עשרה שחקנים מתמקדים אך ורק בהגנה. לא זה סוג הכדורגל לו אנו מצפים ממוליכת ליגה במגרשה הביתי. ולא משנה איך קוראים לה ובאיזו מדינה היא משחקת. רק לאחר המהפך המהיר של הירושלמים הגיב לותר מתיאוס לבעיות של קבוצתו, ערך חילופים ושלח את שחקניו לחפש את השער. למזלו של המאמן הגרמני, לירן שטראובר הופיע במלוא הדרו הערב ובכמה הצלות מרהיבות (כולל פנדל של ברוכיאן) שמר אותו במשחק עד לרגעי הסיום.

בסופו של דבר יכולות שתי הקבוצות להיות מרוצות. כן, גם המארחים. נתניה חזרה לגודלה הטבעי, הורידה מעצמה את טייטל הבלתי מנוצחת ויכולה להשתמש במשחק הזה כקריאת השכמה להמשך הדרך. הירושלמים הראו הערב שאסור היה להספיד אותם בשלב כל כך מוקדם. עם סגל עמוק שכזה ויכולת כפי שהם מציגים בשבועיים האחרונים, בהחלט יכול להיות שכיכר ספרא תתמלא שוב בהמוני צהובים בסוף חודש מאי.

מהלך המשחק

דקה 15: כדור חופשי של אלמוג כהן הגיע לרחבת החמש של בית"ר, אבל פרנסמן נגח מקרוב סמוך לקורה.

דקה 18: איום ראשון של בית"ר ירושלים. ברק יצחקי ניסה את מזלו מ-20 מטרים, הכדור חלף ליד שערו של שטראובר.

דקה 31: מיכאל זנדברג השתחרר וירה בשמאל מ-18 מטרים, שטראובר התעופף יפה והדף לקרן.

דקה 36: גול! צירופים נאים בהתקפת נתניה הסתיימו במהלך של שכטר, שהוכשל ברחבה על ידי אמסלם. חיים יעקב הצביע על הנקודה ורביד גזל בעט למשקוף ופנימה. 0:1 לנתניה

דקה 53: גול! כדור עומק נפלא של מיכאל זנדברג הגיע לעמית בן שושן, שלא היה בנבדל למרות טענות ההגנה הנתנייתית ומצא את הרשת בקלות. 1:1

דקה 55: גול! ברק יצחקי נשאר לבדו ברחבה אחרי מסירה בראש של עמית בן שושן, הקפיץ בקטנה מעל שטראובר ודחק לרשת החשופה. מהפך מהיר של בית"ר, שעולה ל-1:2

דקה 62: כדור רוחב של יואב זיו נחת על הרגל של יצחקי, שירה נהדר מהאוויר מ-16 מטרים, אך סחט הצלה אדירה משטראובר.

דקה 77: בעיטה חופשית מסובבת של משה אוחיון נהדפה לקרן על ידי שטראובר.

דקה 78: כדור הקרן הגיע היישר לימנית של בואטנג, שהפציץ לכיוון השער ושוב מצא את שטראובר מוכן.

דקה 87: טוטו תמוז ספק הוכשל על קצה הרחבה על ידי שטראובר. ברוכיאן בעט את הפנדל לפינה השמאלית של השוער, אך זה היה מוכן והוסיף עוד הצלה גדולה למאזן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', דדי בן דיין (טל מעבי, 34), ביוואן פרנסמן, רביד גזל, אלמוג כהן (דלה ימפולסקי, 70), שלו מנשה, תיירי טזאמטה (ג'ורג' בה, 79), איתי שכטר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברקו קאלה, כריסטיאן אלברז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, יואב זיו, דריו פרננדז, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עידן טל, 81), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 64), ברק יצחקי (משה אוחיון, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully