וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון גברה על עירוני נהריה 65:67

בני השרון שמטה פער של 16 נק’ בנהריה, אבל מאיר טפירו, שסיים עם ארבע נק’ בלבד, היה שם כדי לקלוע את סל הניצחון ולקבוע 65:67

בני השרון ניצחה הערב (שני) את עירוני נהריה 65:67 ושמרה על מאזן מושלם תחת מאמנה החדש אריאל בית הלחמי, עבורו היה זה ניצחון מתוק על הקבוצה שפיטרה אותו לקראת סיום העונה שעברה. נהריה הצליחה לחזור מפיגור של 16 נקודות ברבע השלישי לשוויון בדקת הסיום, אבל בהתקפה האחרונה של האורחים לקח מאיר טפירו כהרגלו את האחריות, ולמרות שעד אותו רגע קלע שתי נקודות בלבד, קבר את סל הניצחון עם הבאזר.

אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית תחת משה ויינקרנץ מראה בני השרון סימני חיבור מבטיחים, עם חזרתו של האמין קווינטנס אחרי היעדרות של שני משחקים, חזרתו לכושר של קוקי בלצ'ר וכניסתו לעניינים של ריצ'ארד רובי, ובשרון בהחלט יכולים להביט לעבר צמרת הטבלה.

בנהריה לעומת זאת סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות, ולמרות שהצליחו לחזור מפיגור של 16 נקודות ברבע השלישי עד לנקודה בלבד בדקה האחרונה, הם שוב נותרו בידיים ריקות, וכדי לחזור לפיינל פור הקבוצה של יעקב ג'ינו תצטרך לעשות קפיצת מדרגה רצינית, וקודם כל לקבל תפוקה טובה הרבה יותר מרביב לימונד ויוגב אוחיון.

מהלך המשחק

נהריה עלתה בחמישייה הקבועה שלה עם יוגב אוחיון, רביב לימונד, רון לואיס, גרג ברונר וארון מגי. בני השרון פתחה עם מאיר טפירו, ארז כץ, קוקי בלצ'ר, אוגונה אוניקווה ועוסמאן סיסה. אוחיון חטף שני כדורים כבר בדקה הראשונה והכניס התלהבות במשחק של נהריה, ושתי חפירות מוצלחות של מגי מתחת לסל על סיסה העלו את המקומיים ל-2:9 מהיר.

בית הלחמי הזעיק פסק זמן, ממנו חזר בלצ'ר חד יותר ובחמש נקודות רצופות עזר לבני השרון להיכנס סוף סוף למשחק, אבל כניסתו של רוברט רות'בארט עזרה לנהריה לסיים את הרבע הראשון ב-9:16.

אורי יצחקי תרם דקות טובות מהספסל והחזיר את בני השרון עד שוויון 18:18, וכשריצ'ארד רובי נכנס לעניינים האורחים כבר פתחו פער ועלו ליתרון 20:24. לימונד המשיך את היכולת החלשה שלו ולא מצא את הטבעת, כשמנגד הצטרף שון מונסון לתרומה הנאה של הספסל של בית הלחמי ובמחצית הוליכה בני השרון 28:37.

נהריה חזרה מחדר ההלבשה כבויה ואוניקווה התחיל לצבור נקודות והעלה את בני השרון ל-34:50, אבל אז המקומיים החליטו שהגיע הזמן להתחיל לשחק. רון לואיס צלף שתי שלשות והוביל ריצה של 0:11 של נהריה, לפני שקוקי בלצ'ר עצר את הסחף עם שלשה, ובסיום הרבע השלישי התוצאה עמדה על 46:53 לבני השרון. לרבע הרביעי כבר עלו הנהריינים נחושים הרבה יותר, ולשם שינוי גם לימונד חיבר שני סלים רצופים וצימק ל-57:59 בלבד לבני השרון, חמש דקות לסיום.

טוני ווישהאם עזר ללימונד בניסיונות הקאמבק וגם ההגנה של הסגולים העלתה את רמת האגרסיביות שלה, וגם אחרי שבלצ'ר קבר שלשה גדולה שהקנתה לבני השרון יתרון 57:63 נהריה לא וויתרה, ובעזרת הרבה מלחמה הצליח לבסוף ווישהאם להשוות ל-65:65, עשרים שניות לסיום. אז הגיע הזמן של טפירו, שכידרר וכידרר עד לשניות האחרונות, אז עשה את הטריק הקבוע שלו, שיחרר זריקה אופיינית בנפילה לאחור עם הבאזר, השחיל אותה פנימה והעניק לבני השרון ניצחון 65:67.

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 17, אוגונה אוניקווה 14 (8 ריבאונדים), ריצ'ארד רובי 12, שון מונסון 8, מאיר טפירו (8 ריבאונדים, 6 איבודים, 5 אסיסטים) ואורי יצחקי 4 כל אחד, עוסמאן סיסה (6 ריבאונדים) וארז כץ 3 כל אחד, האמין קווינטנס 2.

קלעו לנהריה: רון לואיס 18 (7 איבודים), ארון מגי 15 (13 ריבאונדים), טוני ווישהאם 13, רביב לימונד 11 (6 אסיסטים), רוברט רות'בארט 6, גרג ברונר 2, יוגב אוחיון וניצן חנוכי שיחקו ולא קלעו.

טפירו: "ברגע שגם אני אחזור להיות טוב נוכל לעלות מדרגה"

מאיר טפירו אמר בסיום המשחקו:" היה לי משחק בינוני ואני שמח שהחזרתי כי היה לי חשוב מאוד לעשות את זה". על המהלך המכריע אמר: "אני תמיד אמסור למישהו פנוי, אבל לא נשאר זמן, ואני מאוד שמח שזה נכנס. הניצחון חשוב מאוד למערכת, לא פתחנו טוב את העונה. ברגע שגם אני אחזור להיות טוב נוכל לעלות מדרגה".

אריאל בית הלחמי החמיא לרכז שלו: "יש לי המון בטחון בלתת את הכדור האחרון לטפירו, הוא כבר עשה פעם סל דומה בהפועל ירושלים וזה מאיר. קבוצת הגנה טובה אנחנו נהיה, כרגע אנחנו לא מסודרים בהתקפה וכשזה יסתדר נשחק יותר שוטף. זה היה משחק בשליטה שלנו למרות הסגנון שהתקשינו בו. אנחנו עושים את הטעויות בהתקפה, אבל אנחנו יוצאים מפה עם ניצחון. אנחנו מתכוונים להראות שלא היתה רק התלהבות של משחק אחד בגלל חילופי המאמנים, אלא שזה עובד".

יעקב ג'ינו ניסה לשמור על אופטימיות: "אני מאוד מעריך את השחקנים שלי על המאמץ שלהם. עשינו הרבה טעויות, ההוראה הייתה ללכת על טפירו הרבה יותר מוקדם, אבל כנראה שהיה חסר חמצן בראש כי בזבזנו המון אנרגיה כדי לחזור למשחק. יש גם עניין של מזל. אני מאוד גאה להיות מאמן נהריה כי שחקנים כאן לא מוותרים, יכול להיות שיש עניין של חיבור שצריך לקחת זמן אבל אני מאוד מאמין בקבוצה ואני עם הפנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully