וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אלו השחקנים שיהוו את הבסיס לנבחרת הבאה"

17.11.2008 / 18:20

מאמן הנבחרת הצעירה התייחס לשינוי העצום שעבר סגל שחקניו. על שיתוף הפעולה עם הבוגרת: "כל שחקן שקשטן יצטרך, יילך אליו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הנבחרת האולימפית של מוטי איוניר ערכה היום (שני) אימון ראשון לקראת מפגש הידידות מול נבחרתה המקבילה של סרביה. מהאימון נעדרו דניאל ליפשיץ ואלמוג כהן ממכבי נתניה ואריאל הרוש וטוטו תמוז מבית"ר ירושלים, בשל משחק הליגה בין שתי הקבוצות.

עקב היעדרותם הזמנית של השוערים זומן לאימון גל מסיקה, שוערה של מכבי הרצליה. הבלם דין מורי זומן אף הוא, על חשבונו של רמי גרשון הפצוע.

איוניר אמר לקראת ההתמודדות: "יש אווירה טובה בנבחרת וכרגע אנחנו שמחים, למרות שיכול להיות שזה ישתנה לאחר המשחק עם סרביה. השחקנים שנמצאים כאן הם העתיד שלנו והבסיס לנבחרת הבאה. נקווה לנצח ולהציג יכולת טובה, אך קודם כל צריך למצוא את השחקנים המובילים לקמפיין המתקרב".

ישראל עדיין מחכה להחלטה לגבי אירוח אליפות אירופה ב-2011, שבמידה ותאושר תעלה את הנבחרת אוטומטית לטורניר. "אנחנו עדיין לא יודעים אם נארח את היורו, אבל בכל מקרה נמשיך בהכנות רציניות". על שיתוף הפעולה עם דרור קשטן אמר המאמן: "אנחנו בונים את הנבחרת כך שעזיבה של שחקן או שניים לא תהווה בעיה. כל שחקן שקשטן יצטרך, יילך אליו".

לאימוני האולימפית הצטרף החלוץ בן סהר, עליו אמר איוניר: "זה תמיד משמח לקבל שחקנים ברמתו". לגבי גיא אסולין, שלא הגיע למשחק, הוסיף המאמן: "לבוא לשחק בנבחרת זה לא עונש. למרות זאת העדפנו לשמור על שקט ולא לגרום לו נזק".

קשר הנבחרת ומכבי תל אביב, דור מלול, אמר: "אני לא חושב שההישגים שהושגו בשני הקמפיינים האחרונים שמים עלינו לחץ. זה יותר הביא כבוד למדינה, ואנחנו צריכים להמשיך את הקו הזה. זה רף מאוד חשוב שהנבחרות האלה העמידו, ואני מאמין שנעמוד בו". לקראת המשחק מול סרביה אמר מלול: "אנחנו מתחילים דרך חדשה ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו. יש כאן שחקנים שאין להם מקום קבוע בקבוצות שלהם או בנבחרת, וכל אחד ינסה להראות מה הוא יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully