וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה מתפרקת, ושוסטר מטייל

התקשורת הספרדית מדווחת שבזמן שמאמן ריאל מטייל עם בתו בסלמנקה, בקבוצה מנהלים מו"מ עם מחליפו. ראמוס ומאנצ'יני במועמדים

ברנד שוסטר ממשיך להרגיז את המדרידאים. מאמן ריאל נסע לסלמנקה עם משפחתו אחרי ההפסד של ריאל מדריד לויאדוליד, נתן לשחקניו יומיים חופש, ולא הגיע למחנה אימונים שבו היה אמור להשתתף בהתנדבות. העיתון "אס" טוען כי המאמן עשוי להיות מפוטר עוד בטרם יחזור למדריד מהאירוע המשפחתי.

ההערכות בספרד הן כי ההפסד לויאדוליד מסמן סופית את סוף דרכו של שוסטר באלופה, דבר שנובע לא רק מהתוצאות המאכזבות, אלא גם ממתיחות גדולה של המאמן עם התקשורת. המנהל הטכני פרדראג מיאטוביץ', שזועם על המאמן ומאוכזב מיכולתו, צפוי לחפש לו מחליף (ולו רק כדי להפיל את האשמה על מישהו אחר).

לטענת "אס", לריאל יש כבר רשימה של מחליפים אופציונליים, והמשא ומתן עמם כבר מתקיים. המועמדים הם ויקטור פרננדז (מאמו סראגוסה), רוברטו מנצ'יני וחואנדה ראמוס.

כמו כן, "מארקה" טוען כי חלוצה של מילאן אנדריי שבצ'נקו עשוי להצטרף לאלופה הספרדית. ריאל, שלפני כמה ימים התבשרה שרוד ואן ניסטלרוי סיים את העונה, מעוניינת לצרף חלוץ, והאוקראיני הוותיק, שמבלה בעיקר על הספסל בסן סירו, עשוי להצטרף, כשמילאן תמשיך לשלם חלק משכרו.

הרנן קרספו מועמד גם הוא לקבוצה, אך אינטר תדרוש עליו סכום גבוה, דבר שעלול לטרפד את העסקה מבחינת הספרדים, מכיוון שהשחקן מסיים את חוזהו בסוף השנה ויהיה חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully