וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 15 שוטרים פצועים בדרבי של רומא

המשחק באולימפיקו לווה במהומות בתוך האצטדיון ומחוצה לו. ספאלטי על ה-0:1: "זה הרגע שיכול לתת לנו את הכוח להמשיך בכיוון הנכון"

הרבה לחץ השתחרר אמש (ראשון) בצד האדום של עיר הבירה האיטלקית אחרי שרומא גברה 0:1 על לאציו בזכות שער של ז'וליו בפטיסטה ועלתה מעל הקו האדום.

הג'יאלורוסי עדיין מסובכים בתחתית, אבל מקווים שהניצחון הזה יוציא אותם סופסוף לדרך חדשה והמאמן, לוצ'יאנו ספאלטי, אמר: "השער של בפטיסטה היה רגע יוצא דופן במשחק ובעונה כולה. זה שער הליגה השני שלו העונה והאוהדים הריעו לו בצדק והראו לנו שהם עדיין מאחורינו".

המאמן הוסיף: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לשחקנים, אבל גם לאוהדים. הניצחון הזה צריך לתת לנו את הכוח להמשיך בכיוון הנכון ולתקן את הטעויות שעשינו בחלק הראשון של העונה".

כריסטיטאן פאנוצ'י דווקא הקדיש את הניצחון לנשיא המנוח, פרנקו סנסי, שמת לפני מספר חודשים: "זו הפעם הראשונה שעלינו לדרבי בלעדיו ואני מאמין שהוא היה מרוצ מההופעה שלנו".

מלבד 90 דקות של כדורגל, האקשן גם גלש ליציעים ולרחובות בקרבת האולימפיקו אמש. על פי דיווחים בכלי תקשורת באיטליה, כ-200 אוהדים נטלו חלק במהומות רחוב עוד לפני המשחק והתעמתו עם המשטרה, שהגיבה בירי של גז מדמיע לעברם.

15 שוטרים נפצעו בקטטת הענק ברחוב ובתוך האצטדיון נעצרו שמונה אוהדים של לאציו, שהשליכו חפצים לעברם של לובשי המדים. רומא תארח השנה את גמר ליגת האלופות, אבל פרצי האלימות החוזרים ונשנים בבירה האיטלקית בהחלט עשוים לגרום לכמה אנשים להעלות סימני שאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully