וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מועדון האקסים

16.11.2008 / 20:51

לעירוני נהריה ולבני השרון יש לא מעט שחקנים ואנשי צוות שבילו בצד השני, ויבואו להראות את מה שהם יודעים במפגש החשוב ביניהם

במשחק שיסגור את המחזור הרביעי בליגת העל תארח מחר (שני) עירוני נהריה את בני השרון (19:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב, זריף, כהן, ביניש). שתי הקבוצות נפגשו ביניהן שלוש פעמים בעונה שעברה, כשבני השרון מנצחת בסיבוב הראשון בנהריה 68:83, עם כמעט טריפל דאבל של מאיר טפירו, וגם בסיבוב השני הייתה ידה של בני השרון עם העליונה עם ניצחון במטרווסט 81:84. בסיבוב השלישי באמצע הריצה המצוינת של עירוני נהריה ניצחה הקבוצה במטרווסט 69:80.

הקבוצה של יעקב ג'ינו מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, אך דווקא אחרי משחק ביכולת טובה מאוד בנוקיה מול מכבי תל אביב. בקבוצה מרוצים מההשתלבות ההדרגתית של הסנטר רוברט רותבארט שעשוי לקבל דקות משמעותיות יותר במשחק מול בני השרון, וכמו כן מקווים כי שני הגבוהים הזרים, ארון מגי וגרג ברונר יתרמו יותר ממה שתרמו עד כה. מול הקהל הביתי, שלא ראה עד כה ניצחון העונה, ינסו שחקניו של ג'ינו לחזור לכושר. לג'ינו ולניצן חנוכי, יהיה זה מפגש מול הקבוצה שנתנה להם את הבמה לראשונה.

אריאל בית הלחמי ירצה לנצח את עירוני נהריה קודם כל בגלל שהוא רוצה להוביל את בני השרון להצלחה, אך גם בגלל שבכל מאמן שלא מסיים את העונה בקבוצה הקודמת שלו, יש את הרצון להראות לקבוצה שעשו טעות שלא המשיכו איתו. בבני השרון מרוצים מההתקדמות בהחלמתו של שון ג'יימס, אך השחקן לא צפוי לשחק לפני המחזור השישי, כמו האמין קווינטנס שיעדר גם כן. מי שיתפוס את המושכות הוא אוגונה אוניקווה, שהראה יכולת שיא בניצחון על הפועל ירושלים במחזור הקודם, בצוותא עם קוקי בלצ'ר שחוזר לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully