וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: משולש לוהט בצמרת

בוקה נוצחה בביתה 3:2 על ידי ולז ואיבדה אפשרות לעלות למקום הראשון. טיגרה (0:2 על קולון) ניצלה תיקו 3:3 של סן לורנסו ונצמדה אליה

המחזור ה-15 בטורניר האפרטורה עשה טוב לכל חובבי המתח והדרמה בארגנטינה. הראשונה סן לורנסו איבדה יתרון של שני שערים וסיימה רק ב-3:3 מול ניואל'ס של כריסטיאן פביאני, בעוד השנייה בוקה ג'וניורס נוצחה בביתה 3:2 על ידי ולז. מי שניצלה את המעידות הללו היא טיגרה, שגברה על גודוי קרוז 0:2 מצמד של מרטין מורל. סנלו וטיגרה נמצאות בראש עם 30 נקודות ומאחוריהן בוקה עם 29, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הטורניר.

בוקה ג'וניורס - ולז סרספילד 1:0

לבוסטרוס הייתה הזדמנות לפתוח פער של שתי נקודות בפסגה, אבל שחקניו של קרלוס איסצ'יה פשוט בעטו בדלי. חואן רומן ריקלמה, המושיע של בוקה ממצבים נייחים בשבועות האחרונים, פתח כשמלפניו שני החלוצים הצעירים ויאטרי ומאוצ'ה. אלא שדווקא בצד השני הושג שער מכדור חופשי. בדקה ה-17 פביאן קוברו הגביה לרחבה ומריאנו אוגלסיץ' נגח לרשת של חבייר גרסיה.

ניקולאס קאבררה עלה כמחליף בשורות ולז בדקה ה-50, ודקה אחת על המגרש הספיקה לו לכבוש ברגלו השמאלית החלשה. בדקה ה-58 ריקלמה הפעיל את הנשק שלו, וכדור חופשי מסובב ירד מהמשקוף לקו השער, משם נגח פנימה הבלם חואן פורלין את ה-1:2. בדקה ה-63 כבר 1:3 לאורחים. ג'ונתן כריסטלדו היתל בהגנת בוקה ובעט לכיוון הנגדי של גרסיה. רודריגו פלאסיו הוסיף מתח רב למשחק, כשעלה כמחליף וכבש שער מצמק בדקה ה-85, אך לא יותר מכך. ניצחון ענק לולז בסיום, בוקה תקווה להתאושש במחזור הבא.

ניואל'ס - סן לורנסו 3:3

המארחים אמנם יצאו ממאבק האליפות, אבל יכולים להתגאות ברוח הלחימה ובאופי שהפגינו כדי לחזור מפיגור ולסבך את הקבוצה של מיגל אנחל רוסו. צמד של פאבלו בריינטוס (7 ו-13) סידר לסנלו 0:2 במחצית. כריסטיאן פביאני, למרות פציעה שאיימה להשבית אותו מהמשחק, צימק (57) והמשיך בכושרו הנהדר. עד כדי כך שביציעים ברוסאריו מניפים שלטי "פביאני הוא ארגנטינאי", כדי להמליץ לדייגו מראדונה (שעל פי שמועות אכן עוקב בעניין) על מספר 9 קלאסי לנבחרת.

האורחים איבדו את חואן מנואל טורס בכרטיס אדום, אך זה לא הפריע להם להשיג פנדל, אותו ניצל אדריאן גונסאלס כדי לקבוע 1:3 בדקה ה-65. גם ניואל'ס איבדה שחקן (חואן אינסורלדה, 78), אבל השוותה בצורה דרמטית. לאונל ונג'יוני כבש מקרוב בדקה ה-80, בשער שהיה צריך להיפסל עקב נבדל של פביאני, וחרמן רה השווה ל-3:3 בדקה ה-84.

טיגרה - גודוי קרוז 0:2

דייגו קאניה, המוזכר בימים האחרונים כמועמד לאימון ריבר פלייט למרות היותו אחד הסמלים של בוקה בעשור הקודם, ממשיך לעשות חיל עם טיגרה הקטנה. צמד של מרטין מורל הנפלא (12 בפנדל ו-45) החזיר את טיגרה למשולש המובילות והשווה את מספר נקודותיה עם זה של סן לורנסו. מורל עם 12 שערים, נותן מאבק איתן על מלכות השערים לחוסה סאנד מלאנוס, שמוליך עם 13.

אינדפנדיינטה - ריבר פלייט 1:0

המיז'ונריוס שמו סוף לרצף 12 המשחקים ללא ניצחון דווקא לאחר התפטרותו של דייגו סימאונה. עם גבריאל רודריגס כמאמן זמני על הקווים, השיגה ריבר ניצחון חוץ בקלאסיקו המאכזבות מול הרוחוס. רדאמל פלקאו כבש את שער הניצחון בדקה ה-65.

ראסינג קלוב - קולון 2:0

ראסינג נעצרה אחרי רצף תוצאות טובות והסתבכה שוב בטבלת הממוצעים. אסטבן פוארטס, מלך שערי קולון, העלה את מאזנו ל-11 כיבושים העונה. החלוץ כבש את הראשון בדקה ה-54 והוסיף את השני במהלך ביזארי בדקה ה-71, לאחר ששוער ראסינג מיגליורה בעט את הכדור לראשו ומשם פנימה.

לאנוס - באנפילד 1:1

באנפילד לבטח מאושרת אחרי שהרחיקה את יריבתה מקרבות האליפות. דייגו לאגוס העלה את לאנוס ליתרון בדקה ה-33 בדרבי של דרום בואנוס איירס. ניקולאס ברטולו נגח את השיוויון של האורחים בדקה ה-42.

משחקים נוספים:

ארחנטינוס ג'וניורס - אסטודיאנטס 0:5
לארחנטינוס: קרלוס רקלדה (33), גבריאל האוצ'ה (45, 54), אנדרס רומרו (66, 88)

הוראקן - רוסאריו סנטרל 2:0
לסנטרל: חרבסיו נונייס (32), מילטון קראליו (66)

חימנסיה חוחוי - ארסנאל 1:0.
לארסנאל: לוסיאנו לגיסאמון (66)

חימנסיה לה פלטה - סן מרטין 0:1
לחימנסיה: מריאנו מסרה (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully