וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: 1:1 ללוקרן מול סטנדרד ליאז'

עומר גולן ואבי סטרול רשמו 90 דקות בתיקו של קבוצתם. טועמה נותר על הספסל בליאז'. הולנד: 1:4 גדול לאייאקס על פ.ס.וו איינדהובן

עומר גולן ואבי סטרול פתחו בהרכב של לוקרן במשחק מול האלופה סטנדרד ליאז', בשורותיה ישב סלים טועמה על הספסל. לוקרן לא התבטלה מול ליאז' וסיכנה את השער של אספינוזה, שעצר כדור מסוכן של גולן בדקה ה-43. לוקרן עלתה ליתרון בדקה ה-72, משער של מוסא מעזו. המארחים לא הספיקו לחגוג את השער וספגו את השיוויון מדיומרסי אמבוקאני בדקה ה-74. סטנדרד שנייה, עם 24 נקודות ובפיגור נקודה מהמוליכה קלאב ברוז'. לוקרן נותרה במקום השמיני.

במשחק המרכזי של המחזור ה-12 בבלגיה, נפרדה קלאב ברוז' מיריבתה הגדולה אנדרלכט בתיקו 1:1. הבלגי הבינלאומי ווסלי סונק העלה את הראשונה בטבלה ליתרון מוקדם בדקה ה-4, אבל מבארק בוסופה המרוקני העניק את השער המשווה לאנדרלכט בדקה ה-50. ניקולאס פרוטוס הורחק משורות האורחים בדקה ה-79.

* טורקיה: פיני בלילי רשם 90 דקות בניצחון סיבאספור 0:1 על קוניאספור. מוסא איידין (42) הבקיע את שער הניצחון לסיבאס, שממוקמת רביעית בטבלה עם 21 נקודות ותתמודד במחזור הבא מול המוליכה טראבזונספור, לה 26 נקודות.

אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 1:4

הקרב הגדול של הולנד עמד בסימן בעיית החלוצים של אייאקס ומרקו ואן באסטן מול פ.ס.וו איינדהובן המאכזבת. לאחר 1:4 גדול של הקבוצה מאמסטרדם מסתבר שהמאמן יכול להסתדר גם בלי קלאס יאן הונטלאר. החלוץ ההולנדי המצוין נעדר מהמשחק, וגם הארגנטינאי דריו סביטאניץ' ומירלם סולימאני (עלה בסופו של דבר כמחליף) הוכרזו כפצועים לפני ההתמודדות.

מהלך קבוצתי נאה של המארחים הסתיים בשער של האורוגוואי לואיס סוארז בדקה ה-27. פ.ס.וו חזרה כשאיברהים אפלאיי גילגל לשער חשוף בדקה ה-56. סולימאני עלה מהספסל כדי להחזיר את היתרון לאייאקס בדקה ה-74. שער עצמי של אריק פיטרס עשה 1:3 והמחליף לאונרדו, לשעבר שחקן פ.ס.וו, קבע את תוצאת המשחק המחמיאה עבור המארחת. אייאקס ראשונה עם 25 נקודות ומקדימה את נאק ברדה רק בהפרש שערים. איינדהובן עם הפסד חמישי העונה, רק במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully