וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מי יכול על ליון?

כנראה ששוב: אף אחת. האלופה הגדילה את הפער במקום הראשון ל-7 נקודות, אחרי 1:2 בקרב הצמרת מול בורדו. גרמניה: ברמן - קלן 1:3

אחרי הפשלה הגדולה של מארסיי הראתה ליון שהיא כאן כדי להישאר ולא ממש סופרת את מתחרותיה. הדאבליסטית ניפנפה הערב (ראשון) גם את בורדו של לורן בלאן, עם 1:2 ביתי שהצמיח את הפער בפסגה בחזרה לשבע נקודות. ניס וראן הצטרפו לחבורת הרודפות אחר ליון. הנציגה מהדרום גברה 1:2 על נאנט המאכזבת, בעוד ראן, שמקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף, הסתדרה בבית עם 1:2 על מונאקו.

ליון - בורדו 1:2

בעונה שעברה התבטלה בורדו מול האלופה בשני המפגשים ונוצחה פעמיים 4:2 ו-3:1. בתחילת העונה נשבו רוחות חדשות, לאחר שהחניכים של לורן בלאן זכו בסופר קאפ הצרפתי על חשבון הדאבליסטית, אבל היום הסדר שב על כנו ובורדו נשלחה שוב להכין שעורי בית לפני שהיא באה לאיים על ההגמוניה של האלופה הנצחית.

ליון, עדיין חבולה מההדחה המשפילה מגביע הליגה בידי מץ באמצע השבוע, איפשרה ליריבתה לשלוט בדקות הפתיחה ולהגיע למצבים. למרות זאת, הייתה זו המארחת שמצאה את הרשת בדקה ה-33, כשפרד סידר לקארים בנזמה את שערו התשיעי העונה. חמש דקות חלפו וכבר 0:2, לאחר כדור אדיר של קים קלסטרום השבדי. עד לסיום לחצה בורדו ואף צימקה ל-2:1 מרגלי פרננדו קבנאגי, אך הנקודות נותרו בסטאד דה ז'רלאן.

ניס - נאנט 1:2

כשהיא עדיין ללא הפסד ביתי העונה, אירחה קבוצתו של פרדריק אנטונטי את נאנט, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים. דווקא האורחים עלו ראשונים על הלוח, כשגיראן אנדו הכניע את ליונל לטיזי בכדור חופשי בדקה ה-8. ניס השיגה את השיוויון גם כן ממצב נייח. דויד הלבויק הגביה וחביב באמוגו נגח פנימה וקבע 1:1 בדקה ה-20. שער הניצחון של ניס הובקע בדקה ה-80, כאשר כדור עומק של בן סעדה הגיע לאריק מולונגי וממנו פנימה.

ראן - מונאקו 1:2

גם ראן, בדיוק כמו ניס, עדיין ללא הפסד בית העונה ועם מחשבות על אירופה. הקבוצה של גי לאקומב תפסה את ההובלה עם שער של מוסא סו (32) בסיום התקפה מתפרצת קטלנית. ג'ימי בריאן, בשערו החמישי העונה, כבש את השני (53), לאנדרו קופרה צימק בפנדל (72). ראן עלתה למקום השלישי.

* גרמניה: ורדר ברמן חזרה למסלול הניצחונות עם 1:3 ביתי על קלן. דייגו הברזילאי קבע 0:1 בפנדל בדקה ה-15 ועל סף הירידה למחצית נגיחה של נאלדו מצאה את הרשת של מונדרגון והכפילה את התוצאה. מילוביה נובקוביץ' צימק בדקה ה-48 והוגו אלמיידה, בשמאלית אדירה לחיבורים חתם את התוצאה בדקה ה-55.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully