וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את רקראטיבו הואלבה

ברצלונה של פפ גווארדיולה ניצחה 0:2 את רקראטיבו ופתחה פער בצמרת. ויאריאל סיימה ב-2:2 עם מלאגה, חטאפה-סביליה 2:0

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יושלם היום (ראשון), זאת לאחר שאמש הוא נפתח בקול תרועה רמה עם הפסדה המפתיע יחסית של ריאל מדריד לוויאדוליד 1:0 בחוסה סורייה. גם במשחק השני שנערך אמש נפלה הפתעה כשספורטינג חיחון גברה על ולנסיה 2:3.

הערב (ראשון) ויאריאל לא הצליחה לנצח את מלאגה בחוץ, לאחר שחטפה שער שוויון בדקה ה-90, וסיימה עימה ב-2:2. אתלטיקו מדריד חזרה לנצח עם 1:4 גדול על דפורטיבו לה קורוניה בוויסנטה קלדרון. בטיס המשתפרת ניצחה 1:3 את ראסינג סנטאנדר. אלמריה ניצחה 1:2 את מאיורקה, במשחק רב שערים גברה נומנאסיה בחוץ על אספניול 3:4. אתלטיק בילבאו השיגה ניצחון ביתי חשוב ביותר בקרב התחתית על אוסאסונה 0:2.

שתי המרוויחות הגדולות של המחזור הן סביליה וכמובן, ברצלונה. הקבוצה האנדלוסית גברה על חטאפה 0:2 והשתוותה במספר הנקודות לריאל מדריד ו-ולנסיה. ניצחונה של ברצלונה, 0:2 על רקראטיבו הואלבה, השאיר אותה כמובן במקום הראשון, אבל חשוב מכך היא פתחה פער של שלוש נקודות מהדולקות אחריה בטבלה.

רקראטיבו הואלבה - ברצלונה 2:0

ריאל ו-ולנסיה נוצחו, ויאריאל סיימה בתיקו, האם ברצלונה גם תיפול? לא ולא. הקבוצה של פפ גווארדיולה לא עוצרת ונחה לרגע, והיא עם ניצחון תשיעי רצוף בליגה. אמנם היא לא עשתה זאת עם רביעייה, חמישייה או שישייה, ו'רק' 0:2. אבל במחזור של הפתעות גם זה הישג מצוין בפני עצמו, שהגדיל את הפער של בארסה בצמרת על פני יריבותיה לשלוש נקודות.

בארסה שכבה על השער של רקרא כל המחצית הראשונה, אך לא הצליחה לכבוש. שש דקות במחצית השנייה לאו מסי עשה סוף לבלגאן והעלה אותה ליתרון, אחרי תרגיל ענק בבעיטה חופשית. ארבע דקות לסיום סיים סיידו קייטה מהלך משולב, שהחל בתיירי הנרי, המשיך בסמואל אטו ונגמר באיש ממאלי.

מלאגה - ויאריאל 2:2

כבר בדקה השמינית עלתה הצוללת הצהובה על הלוח כשג'וזפה רוסי הרשית, לאחר מסירה שקיבל מהצרפתי רובר פירס. האנדלוסים חיכו 22 דקות עד שער השוויון של סרחיו דודה, שהגיע בבעיטה חופשית. חמש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה שוב היה זה רובר פירס שבישל, הפעם לחוסבה יורנטה, שנמצא בכושר מצוין, ו-1:2 לוויאריאל. אבל אקורד הסיום של המשחק היה שייך להלדר רוסאריו, שהבקיע את שער השוויון בדקת הסיום. הקבוצה של מנואל פלגריני מאבדת שתי נקודות חשובות במאבק האליפות התובעני.

חטאפה - סביליה 2:0

לואיס פביאנו כבש שלושער ב-0:4 של סביליה על פונפרדינה בגביע, ובדקה ה-37 הוא המשיך את הכושר הטוב כשהרשית מאסיסט שקיבל מרומאריק. בדקה ה-90 תום דה מול הכפיל את היתרון וחתם את התוצאה. הקבוצה מבירת אנדלוסיה נשארת אמנם במקום החמישי, אך היא משווה את מנין הנקודות שלה לזה של ריאל מדריד ו-ולנסיה, כל אחת מהשלוש עם 23 נקודות.

אתלטיקו מדריד - דפורטיבו לה קורוניה 1:4

עם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים ואחרי שאיבדו לא מעט גובה מהצמרת הגבוהה, אירחו הקולוצ'יונרוס את הקבוצה מגאליסיה. ההולנדי ג'ון הייטינחה העלה את אתלטי ליתרון (26). שבע דקות בתוך המחצית השנייה דייגו פורלאן ביסס את יתרונם של הרוחיבלנקוס. מקסי רודריגז נעץ את המסמר השלישי בשערו של דניאל ארנזוביה (67), פורלאן את הרביעי (82, השני שלו במשחק) . לואיס קסמירסקי רק צימק (86). אחרי השמועות על פיטורים צפויים של חאבייר אגירה ומינויו למאמן של חואנדה ראמוס, יכול המכסיקני לנשום קצת לרווחה עם ניצחונה החמישי העונה בליגה של אתלטי.

בטיס - ראסינג סנטאנדר 1:3

הקבוצה מסביליה פתחה את העונה רע ולא הצליחה לנצח בששת המחזורים הראשונים של העונה, אלא שמאז חל אצלה מהפך. הירוקים-לבנים השיגו ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים והם מצליחים לחלץ עצמם מבוץ התחתית, לעת עתה. סרחיו גארסיה כבש צמד (27, 71) אשיל אמנה הוסיף עוד אחד (37), פדרו מוניטיס צימצם (86).

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:2

הרוחיבלנקוס אירחו בסן מאמס את הקבוצה מפמפלונה בקרב על שש נקודות בין הלפני אחרונה ונועלת הטבלה. בדקה ה-16 חוסבה גרמנדיה כבש את הראשון, שתי דקות לסיום פרננדו יורנטה, שקיבל זימון בכורה לנבחרת ספרד ואחיו של חוסבה מוויאריאל שגם כבש במחזור, הבקיע את השני. בילבאו משיגה ניצחון חשוב, שמקרב אותה לקו האדום מלמטה, אוסאסונה ממשיכה לשקוע.

במשחק רב שערים ותהפוכות גברה נומאנסיה במונז'ואיק של אספניול על הקבוצה הביתית 3:4. לאספניול כבשו: מויסס הורטאדו (34), דניאל חארקה (63), ראול תאמודו (67), לנומאנסיה: דומינגו נאגור (14), אסייר אצ'בריה (53), חוזה ברקרו (84), קרלוס בלבינס (90).

במשחק נוסף, גברה אלמריה על מאיורקה 1:2. לאלמריה: אלבארו נגרדו (44, 68), למאיורקה: אלחסיין קייטה (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully