וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס, ראה הוזהרת

16.11.2008 / 18:59

לקשר מכבי ת"א הובהר ע"י נמני שכל הפרת משמעת נוספת מצדו תגרור ענישה חמורה. ביקורת על ההגנה, ישראלביץ' ויבוריאן, בוזגלו קצר תשבוחות

הקשר הצרפתי ג'ונתן אסוס, שנזרק מאימון הקבוצה על ידי אבי נמני ביום חמישי ובעקבות כך הושעה עד היום, זומן הערב לשיחת הבהרה, בה נאמר לו מפורשות כי כל הפרת משמעת נוספת מצדו תגרור לענישה חמורה ואף להשעייתו מהסגל. במכבי הוחלט שלא להפעיל את עונש הקנס על תנאי בסך 5,000 יורו, שעמד לחובתו של הקשר והסתפקו בשיחה בלבד. בשלב זה לא ברור עתידו של אסוס בקבוצה - השחקן עשוי לעזוב בינואר, במידה ולא ישתלב בהרכב של המנג'ר עד אז.

כיממה לאחר משחק התיקו 2:2 מול מ.ס. אשדוד, עסקו גם היום במכבי בשמיטת היתרון בן שני השערים במהלך המחצית השנייה מול שחקניו של המאמן יוסי מזרחי. במכבי שוב ציינו את הבעיה שיש לקבוצה במרכז ההגנה, וזאת לאחר הצמד שספגה הקבוצה מרגלו וראשו של חלוץ אשדוד דימיטאר מקרייב. לצהובים היה חשוב לנצח את המשחק כדי להגיע בראש שקט לדרבי הגדול מול הפועל תל אביב במחזור הבא. למרות איבוד שתי הנקודות נכנס המנג'ר אבי נמני לחדר ההלבשה בתום המשחק ועודד את שחקניו.

במכבי הטיחו היום דברי ביקורת גם כנגד הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שנחלש מאוד בשני המשחקים האחרונים, ובמיוחד לעברו של החלוץ איליה יבוריאן, שלא מצליח למצוא את הרשת ואינו משחזר את יכולתו הטובה מהעונה שעברה. גורם בכיר בהנהלה התייחס לכושרו של הארמני ואמר: "איליה פתח טוב מאוד את העונה, ולאחרונה חלה ירידה ביכולת שלו. נצטרך למצוא מה הסיבה ואיך משפרים. לזכותו של יבוריאן צריך להגיד שהוא מאוד מחויב, מבין שהוא לא מספק את הסחורה ועובד קשה מאוד באימונים, חבל שכרגע זה לא בא לידי ביטוי במשחקים".

הקשר מאור בוזגלו, שכבש את השער הראשון במשחק לזכות הצהובים, זכה לשבחים על משחקו. בוזגלו הוחלף אמנם במהלך המחצית השנייה, אולם במכבי הסבירו היום כי החילוף נבע מהעובדה שבוזגלו מתח שריר ולא רצו לסכנו לקראת הדרבי.

חלוצה הזמבי של קבוצת הנוער, עמנואל מאיוקה ששולב אמש במשחק נגד אשדוד, זומן למשחק נבחרתו וייצא ביום שני למרוקו.

הנהלת הקבוצה החליטה להקצות 500 כרטיסים נוספים מתוך הקצאת הכרטיסים שנתקבלה מהפועל תל אביב וזאת לבעלי מנויים בלבד. על בעלי מנוי להגיע לקופות קרית שלום ולרכוש את הכרטיס בהצגת כרטיס המנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully