וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס המשיכה לדרוס, פנאתינייקוס כבר לא מושלמת

האדומים שמרו על מאזן מושלם אחרי המחזור השישי בליגה היוונית עם 84:101, הירוקים ספגו הפסד ראשון עם 84:74 לפנליניוס

שלושה ימים אחרי שדרסה את מכבי תל אביב ביורוליג, חזרה הערב (ראשון) אולימפיאקוס לליגה היוונית, ונתנה הצגה נוספת לאוהדיה באולם השלום והאחווה עם 84:101 על אא"ק אתונה. בדיוק כמו נגד הצהובים ביום חמישי, השחקנים של פנאיוטיס ינאקיס שוב נקלעו לפיגור מפתיע ברבע הראשון, שהסתיים ב-19:28 לאא"ק, אבל עד המחצית אולימפיאקוס כבר הפכה את התוצאה והוליכה 47:48.

במחצית השניה האדומים כבר השתלטו על העסק בעזרת היד האוטומטית של לין גריר, שצלף 20 נקודות באחוזים נהדרים. יואניס בורוסיס עזר לו עם 17 נקודות, ג'וש צ'ילדרס תרם 13. ניקולה וויצ'יץ' שיחק 20 ורשם חמש נקודות, שבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים. יותם הלפרין קלע ארבע נקודות ומסר שלושה אסיסטים ב-17 דקות.

אצל היריבה הגדולה פנאתינייקוס העניינים לא זורמים כל כך בקלות, והחבורה של ז'לימיר אוברדוביץ' הפסידה הערב לראשונה העונה 84:74 לפנליניוס ולא הצליחה להיצמד לאולימפיאקוס בפסגה. הירוקים נהנו ממשחק טוב של שרונאס יאסיקביצ'יוס במחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי המקומיים התחילו לרוץ וברחו ליתרון דו ספרתי, ממנו לא הצליחה פאו לחזור עד הסיום.

יאסיקביצ'יוס סיים עם 16 נקודות, אנטוניס פוטסיס הוסיף 12. איבן ראדנוביץ' הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, יוריצה גולמאץ (!) תרם 16 נקודות, תשעה אסיסטים ושישה ריבאונדים.

ניצחון לציבונה, הפסדים לאבלינו ולה-מאן

ציבונה זאגרב, יריבתה של מכבי תל אביב בבית א' של היורוליג, השיגה ניצחון בליגה האדריאטית 75:99 על ויבודינה. ציבונה פתחה פער של 14 נקודות בהפסקה (37:51) והמשיכה לדהור לניצחון גם במחצית השנייה. את ציבונה הוליכו בקלעים: ארל קולווי המטיר 17 נקודות, דאבור קוס ומארין רוזיץ' 12 נקודות כל אחד, לוויבודינה: דיאן בורבניאק צלף 32, קארון פישר עזר לו עם 19.

* מתחרה נוספת של מכבי תל אביב ביורוליג, אבלינו האיטלקית, נוצחה בביתה 70:66 על ידי קאריפה במחזור השישי של הליגה בארץ המגף. אבלינו הוליכה במחצית ב-12 נקודות, אבל האורחים הצליחו לעשות מהפך עד הסיום. את אבלינו הובילו בנקודות: טראוויס בסט עם 16 נקודות, דרייק דינר קלע 14. את קאריפה הוליכו: הרולד ג'ימיסון תפר 21 נקודות.

* לה-מאן, יריבה נוספת של הצהובים, נוצחה על ידי אורלאן במחזור השביעי בליגה הצרפתית 78:67. את לה-מאן הוליכו: דווריק ספסנר עם 18 ובריאן צ'ייס עם 17. את המנצחים הוביל: אלדו קורטי ובריאן גרין, כל אחד עם 14 נקודות.

* אפיק ניסים קלע הערב חמש נקודות בניצחונה של קבוצתו, פרימה ורולי, נגד ונציה 54:70 במסגרת הליגה האיטלקית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully