וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעקובו אין סנטימנטים

חלוצה של אברטון הבקיע לרשת קבוצתו לשעבר מידלסברו בתיקו 1:1. מנ' סיטי והאל נפרדו ב-2:2, טעות של טל בן חיים גרמה לשער הראשון

לפני שבועיים קצרה אברטון ניצחון ביתי ראשון, 0:1 על פולהאם, ואחרי ה-1:3 על ווסטהאם בלונדון קיווה דייויד מויס ששחקניו ייצרו רצף ניצחונות. רק שאצל הטופיז שום דבר לא הולך בקלות, הם נקלעו לפיגור מוקדם ורק שער שוויון של איגביני יעקובו מנע הפסד ביתי למידלסברו - 1:1.

בורו הממה את המארחים עם שער מצוין בהתקפה מתפרצת כבר בדקה ה-8. לאחר כדור קרן של אברטון מצא סטיוארט דאונינג את גארי או'ניל, שחדר לרחבה והשחיל באמנות את הכדור לקורה הקרובה לשוער טים הווארד ולרשת - 0:1. אברטון החלה לשלוט במשחק, אבל את השוויון השיגה רק בדקה ה-65. מיקל ארטטה הגביה כדור חופשי, ואיגביני יעקובו נגח בעוצמה ממרכז הרחבה לרשת הקבוצה שבה שיחק לפני שהגיע לגודיסון פארק - 1:1 בסיום.

במשחק שנעל את המחזור אירחה מנצ'סטר סיטי את האל, שהפסידה את שלושת משחקיה האחרונים. טעות קשה של טל בן חיים, שניסה להחזיר את הכדור לג'ו הארט, הסתיימה בשער קל של האל מרגלי דניאל קוזאן בדקה ה-14. בצד השני חיקה את הבלם הישראלי קמיל זייטה וסידר לסטיבן איירלנד את השיוויון בדקה ה-37. איירלנד השלים צמד, עם כדור מסובב לפינה הרחוקה של מייהיל בתוספת הזמן של המחצית.

לאחר ההפסקה חיפשה האל את השיוויון, ומצאה אותו בדקה ה-61. כדור חופשי של הברזילאי ג'ובאני פגע בוינסנט קומפני ועקף את קספר שמייכל, שהחליף בשער הסיטי את הארט שנפצע בדקה ה-19. המשחק התחממם מעט עם כמה צהובים מהירים, אבל בסיום 2:2 מאכזב עבור הסיטיזנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully