וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "המטרה: מקום ראשון בעולם"

הטניסאי הסרבי חגג את זכייתו בטורניר המאסטרס, ולא התבייש להצהיר שוב על מטרת העל שלו. העשיר את קופתו ב-1.74 מיליון דולר

נובאק דג'וקוביץ' חתם את עונת הטניס של 2008 עם זכייה בטורניר המאסטרס, לאחר שגבר היום (ראשון) בגמר בשנחאי על הרוסי ניקולאי דוידנקו 1:6, 5:7. כזכור, הטניסאי הסרבי היה גם זה שזכה בטורניר הגראנד סלאם הראשון של העונה, באליפות אוסטרליה הפתוחה.

דג'וקוביץ' המאושר קפץ בסיום לחגוג עם הפמלייה התומכת ביציע, ויכול להכין גם את מנהל הבנק לקראת שמחה משלו. 1.74 מילון דולר - זה הסכום שגרף הסרבי עם זכייתו בטורניר והבטחתו את המקום השלישי בעולם בסוף השנה.

"הטורניר הזה היה חשוב לי מאוד", אמר בסיום הטניסאי הנרגש, "אני מחשיב אותו בדיוק כמו כל טורניר גראנד סלאם כי היו כאן שמונת הטניסאים הטובים בעולם כיום, ולכולם הייתה השאיפה לסיים בדרך האולטימטיבית. לא זכיתי בתואר כבר זמן רב וזו בוודאי גם הסיבה שהתקשתי לסגור את המשחק. אני שמח שבסופו של דבר שלטתי בעצבים וניצחתי".

כשנשאל דג'וקוביץ' לגבי המקום הראשון בעולם, השיב: "אני מאמין שיש לי את האיכות להיות מספר אחד, אולי כבר בשנה הבאה. זו המטרה הראשית שלי בחיים. למרות זאת, אני למדתי לקח: אין טעם לייחס לזה יותר מדי חשיבות. זה יבוא עם היכולת והתוצאות".

ניקולאי דוידנקו החמיא בסיום ליריבו: "נגד דג'וקוביץ' אתה צריך להיות מושלם ולשחק מהר ויעיל. בדרך כלל אני משחק מהר ומנסה לתקוף כלל האפשר, היום פשוט לא עשיתי את זה והוא כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully