וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' זכה בטורניר המאסטרס בשנחאי

הסרבי פתח את העונה הגדולה בקריירה שלו עם זכייה באליפות אוסטרליה, וסיים כמנצח הגדול של המאסטרס אחרי 1:6, 5:7 על דוידנקו

נובאק דג'וקוביץ' הגיע לטורניר המאסטרס בשנחאי במטרה לסיים את העונה הגדולה בקריירה שלו כמנצח. אחרי שפתח את העונה עם זכייה באליפות אוסטרליה, הטניסאי הסרבי התייצב היום (ראשון) לגמר טורניר המאסטרס באיצטדיון קי ז'ונג, מול ניקולאי דוידנקו, וסיים את העונה נהדר עם זכייה מתוקה, בעזרת ניצחון 1:6, 5:7. לאורך כל המשחק ניהל דג'וקוביץ' דו שיח עם הקהל, כשאלה מעודדים בעיקר את דוידנקו, והוא דואג לענות בהבעות פנים תיאטרליות. בסיום, זה לא עזר לסינים ודג'וקוביץ' חגג זכייה ראשונה בקריירה בטורניר.

אבל היו כמה המעריצות הסיניות ביציע, שלא התביישו להניף שלטים המלמדים על אהבתם לדג'וקוביץ', שפתח נפלא את המשחק. הסרבי שבר את דוידנקו במשחקון השני, ועלה ל-0:2. במשחקון השלישי דוידנקו איבד את קור רוחו, כשהשתהה רגע אחד יותר מדי לפני שביקש בדיקה טלוויזיונית אחרי אחת מחבטותיו של דג'וקוביץ'. הסרבי שבר גם במשחקון הבא, טיפס ל-0:4 וגמר את המערכה עם ניצחון 1:6.

דוידנקו התקשה להיכנס למשחק, ההגשות הראשונות שלו היו איומות והסרבי ניצל זאת כדי לשבור ולעלות ל-1:3, בעזרת חבטות החזרה מצוינות. כף יד נהדרת של דוידנקו עצרה ניסיון שבירה של דג'וקוביץ' במשחקון החמישי. הסרבי שמר על ההגשה וטיפס ל-3:5. דוידנקו המשיך להגיש גרוע, דג'וקוביץ' המשיך לתקוף, הרוסי נראה מתוסכל נוכח חבטות כף היד מלאות העוצמה ששלח יריבו, אבל ניצל משתי נקודות משחק וצמצם ל- 5:4. דוידנקו התעורר, ובעזרת משחק רשת נהדר השיג שתי נקודות שבירה וחוסר ריכוז של דג'וקוביץ' בהגשה, הוא השווה ל-5:5. אבל זה לא היה היום של דוידנקו, חבטותיו היו נטולות עומק ודיוק, ודג'וקוביץ' ניצל זאת כדי לשבור ל-5:6. בהמשך דג'וקוביץ' שמר על ההגשה, ניצח 5:7 במערכה ורשם לעצמו זכייה ראשונה בקריירה בטורניר המאסטרס.

* בתואר הזוגות בשנחאי זכו דניאל נסטור (קנדה) וננאד זימוניץ' (סרביה), שגברו בגמר 6:7, 2:6 על האחים בוב ומייק בריאן, והחליפו את צמד האמריקאים במקום הראשון בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully