וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון על רונאלדו: "הילד חוזר, ובגדול"

רונאלדו כבש את שערו ה-100 במדי היונייטד, פרגוסון מתמוגג: "הוא לוהט". ונגר מאוכזב מחניכיו, סקולארי מפרגן לאנלקה, אנגליה מתכוננת לגרמניה

רק שבוע עבר מאז ההצגה של צעירי ארסנל מול מנצ'סטר יונייטד, ואמש (שבת) התותחנים חזרו לסורם ואילצו את ארסן ונגר לעשות את הדבר שהוא הכי שונא - לתרץ. "אין ספק, היכולת שלנו לא הייתה טובה", אמר מאמן התותחנים אחרי ההפסד הביתי 2:0 לאסטון וילה, "קבוצות מהרמות הגבוהות חייבות להציג עקביות, וכרגע אנחנו לא מספיק עקביים".

ונגר גם התייחס לפגרה הבינלאומית שצפויה השבוע, שתמנע ממנו לחבר מחדש את השורות. "כולם פה מאוד מאוכזבים, זו מכה קשה עבורנו", אמר ונגר, "ועכשיו אני לא רואה אותם עד יום חמישי או שישי, כך שיהיה לי קשה להרים אותם מהקרשים".

יונייטד חוזרת

היונייטד, מנגד, הצליחה להתאושש מההפסד באמירויות, עם ניצחון 0:5 גדול על סטוק סיטי. רונאלדו, שכבש צמד, כבש את שערו ה-100 עבור השדים האדומים. "ראיתם את החגיגות שלו, הוא היה מאוד שמח, וגם הקהל צהל בשבילו", סיפר פרגוסון, שעדיין מנסה לפייס בין רונאלדו לקהל אחרי הקיץ הלא קל שעברו הצדדים, "הוא שוב לוהט. הוא התאושש מהניתוח, כל משחק הוא שב להיות מהיר יותר ויותר, ומבחינה פיזית הוא נראה נהדר. הילד חזר, ובגדול".

ואם כבר מדברים על דברים מדהימים, הרי שדני וולבק הצעיר נהנה מערב גדול עם שער בכורה. "זו הרגשה נהדרת", אמר וולבק, שכבש שער נהדר עם בעיטה אדירה מ-25 מטר, "לכבוש מול הקהל הזה זה חלומו של כל ילד. חלמתי על היום הזה מהיום הראשון שהתחלתי לשחק כדורגל. אין דבר טוב מזה".

צ'לסי לוהטת

נדמה שהקבוצה הכי יציבה העונה בפרמיירליג והמועמדת הבכירה לאליפות היא צ'לסי, שטיילה ל-0:3 קליל על ווסט ברומיץ' עם שלושה שערים לפני המחצית וצמד של אנלקה הלוהט. "אנלקה מאושר, ויש לו הרבה ביטחון", מסביר מאמן הכחולים פליפה סקולארי על כושרו האדיר של החלוץ, שכבש שמונה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, "לא רק האוהדים מאמינים בו יותר ומעניקים לו ביטחון, אלא גם השחקנים, שמוסרים לו יותר ונותנים לו הזדמנויות להבקיע. זה נהדר גם עבורו וגם עבור הקבוצה".

צ'לסי שברה את שיאה בן 47 השנים של טוטנהאם, כשהשיגה ניצחון חוץ עשירי ברציפות. "השחקנים ידעו על השיא הזה, ורצו להשיג אותו", אמר סקולארי, "זה שיא לא רק שלי, אלא של צ'לסי, כי רק 7 מהניצחונות הושגו בתקופתי. לצערי, איבדנו יותר מדי נקודות בבית דווקא".

מאמן ווסט ברומיץ', טוני מואבריי, מספר על התסכול של לשחק מול צ'לסי. "זה מאוד מתסכל", אמר המאמן, "כבר מהרגע הראשון אפשר לחוש את האיכות שיש להם בקבוצה. התנועה שלהם בקישור, השליטה שלהם במרכז השדה וקבלת ההחלטות של הקשרים שלהם הם הדברים שאתה מצפה מהקבוצות הטובות ביותר שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אנגליה מתכוננת

צ'לסי קיבלה בשורה משמחת נוספת, כשנודע שמאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו זימן לסגל הבינלאומי את מגן הקבוצה הצעיר מייקל מנסיין. מנסיין, 20, שמושאל לוולבס, נכלל בין 23 שחקני הסגל לקראת משחק הידידות מול גרמניה ביום רביעי. "אלו חדשות משמחות ומפתיעות", אמר מנסיין, "כבר התכוננתי למשחק במדי הנבחרת הצעירה, אך זו הפתעה נעימה".

אגב, משחק הנבחרת, פאביו קאפלו הכחיש שהיה מעורב בהעברתו של דייויד בקהאם מלוס אנג'לס קלאגסי למילאן האיטלקית. "לא הייתי מעורב", אמר המאמן האיטלקי ל"גאזטה ספורטיבה", "גליאני, סגן נשיא מילאן, ביקש את חוות דעתי בקשר לבקהאם, ואני אמרתי לו שהוא שחקן טוב ובחור טוב. גליאני דיבר איתי אחרי שהוא החליט להחתים את בקהאם, לא לפני".

בכל מקרה, קאפלו חושב שזה טוב שהאנגלי בן ה-33 ישחק במועדון הפאר האיטלקי. "אלה שלא משחקים בקבוצותיהם, לא ישחקו בנבחרת. אם גלאקסי היתה מגיעה לפלייאוף, הוא היה מזומן. הוא שחקן טוב, ואני בטוח שישחק במילאן".

ואם בצ'לסי עסקינן, הרי ששני שחקני הקבוצה - פרנק למפארד ומיכאל באלאק - מתכוננים למפגש פיקנטי בין נבחרותיהם. באלאק יצא להגנתו של למפארד, שבולט בכחולים אך מזייף במדי שלושת האריות וסופג מחאות קולניות מאוהדי הנבחרת. "פרנק תמיד נותן הכל", אומר באלאק, "כששחקן לא מקבל את התמיכה מהקהל שלו, כל הביטחון שלו נפגע. אתה חייב להרגיש רצוי ונאהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully