וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון רוי: "זו רק טעימה ראשונה מגרג אודן"

סנטר פורטלנד רשם לראשונה בקריירה שני משחקים רצופים בליגה, וחברו החמיא לו אחרי ה-83:88 במינסוטה. גם מקמילן מבסוט

המזל הרע רדף את גרג אודן מרגע היבחרות בדראפט. הסנטר של פורטלנד טריילבלייזרס נפצע לפני העונה שעברה והחמיץ אותה, וגם העונה הוא נפצע במשחק הבכורה שלו בליגה, ונעדר כשבועיים מהמגרשים. הלילה (בין שבת לראשון) הוא רשם לראשונה בקריירה משחק שני רצוף, ולא, הוא לא נפצע. אודן קלע 13, הוריד 8 ריבאונדים וחסם שלוש פעמים ב-23 דקות, ופורטלנד ניצחה 83:88 במינסוטה.

"החברים אמרו לי 'בקולג' הרגת את כולם, אתה יכול לעשות את זה גם בליגה'. ידעתי שאם אמשיך לעבוד, זה יבוא", אמר אודן בתום הניצחון. מי ששמח מאוד על יכולתו של אודן הוא חברו לקבוצה, ברנדון רוי, שקלע 24 ומסר 6. "זו היתה רק טעימה, הוא לא הגיש את כל האוכל, וזו רק טעימה ראשונה ממה שהוא הולך לעשות". גם מאמן פורטלנד, נייט מקמילן, היה מרוצה מהופעתו של אודן: "נראה שהוא צובר ביטחון, מגבש סגנון ומתרגל לחבר'ה שמשחקים איתו".

* עתידו של אנטוניו מקדייס עדיין לוט בערפל. "לא בטוח שהוא יחזור לדטרויט", אמר אנדי מילר, סוכנו של הפורוורד, אשר הועבר בטרייד לדנבר יחד עם צ'ונסי בילאפס. "'כואב' לא תהיה המילה המדויקת לתיאור תחושתו אחרי שנודע לו כי הוא מועבר, אבל ללא ספק הוא נתפס ללא הגנה". מקדייס ויתר על דנבר, ועתה קליבלנד, בוסטון, סן אנטוניו ולוס אנג'לס לייקרס מעוניינות בפורוורד.

* רשת ESPN מדווחת כי בונזי וולס יחתום בתקופה הקרובה על חוזה בספרד או בסין. וולס, עם וותק של עשר שנים בליגה, לא רצה לחתום על חוזה מינימום לשחקן ותיק בליגה, ולכן הוא מחפש קבוצה מעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully