וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: לאנגליה עדיין יש דרך ארוכה

שחר מור

16.11.2008 / 1:19

אוסטרליה לא התקשתה וניצחה בטוויקנהאם 14:28 את האנגלים המתחדשים. דרום אפריקה כמעט מעדה בסקוטלנד, ניצחון קל לאול בלאקס

השבוע השני של נובמבר הסתיים ואיתו גם כמה משחקים נהדרים. במשחק הראשון אירחה ווילס את קנדה החלשה יחסית. הוולשים ניצלו את המשחק כדי מצד אחד להתאושש מההפסד לדרא"פ בשבוע שעבר, ומצד שני לתת צ'אנס לשחקנים צעירים. הקנדים פחות התענינו במה שהוולשים רצו ועלו ליתרון ראשונים מבעיטת עונשין. עד המחצית ווילס הצליחה לעלות ליתרון 6:10, ולמרות כל המאמצים של הקנדים במחצית השניה הוולשים היו טובים יותר ובעזרת שני "פנלטי טריי" סיימו את המשחק בתוצאה סבירה מבחינתם, 13:34.

צוברי הנקודות:

ווילס:

טרייס: הלפפני 2, סטודארד, פנלטי טריי 2.
המרות: ביגר 3
עונשין: ביגר

קנדה:

טרייס: סמית.
המרות: פריצ'ארד.
עונשין: פריצ'ארד 2.

צרפת - האיים הפסיפיים 17:42

המשחק שהיה אמור להיות אירוע של ראגבי התקפי פתוח ויפה איבד קצת מהקסם שלו בדקה ה-18, כאשר הווינג של האיים הפסיפיים ושל פיג'י נפוליאוני נאלאגה עילף את הסקראם הלף הצרפתי ז'אן בפטיסט אליסלד בתאקל מאוחר וגבוה, שגרר כרטיס אדום. אליסלד התאושש רק בחדר ההלבשה והשחקנים מהאיים, שהובילו 3:6 באותו שלב היו בבעיה קשה לשארית המשחק. הצרפתים כבשו 5 טרייס לעומת טריי ניחומים אחד של הפולינזים שלא יכלו להתמודד עם החיסרון המספרי.

צוברי נקודות:

צרפת:
טרייס: סז'רז'וסקי, טילוס-בורדן, היימנס, פיקמולס, מדארד.
המרות: סקרלה 4.
עונשין: סקרלה 3

האיים הפסיפיים:
טרייס: טיאוני.
עונשין: באי 4.

איטליה – ארגנטינה 22:14

במשחק טוב מאד ארגנטינה ניסתה להשיג מחדש את המקום הרביעי בדירוג העולמי. הפורוורדס הארגנטינאים הצליחו להאפיל על האיטלקים, שלא ויתרו על כלום מצידם. הארגנטינאים היו יעילים יותר והרגל המדויקת של פיליפה קונטפומי הקנתה להם את היתרון. רגע המפתח היה פריצה גאונית של ה"קוסם" הרננדז שבעט, אסף את הכדור ומסר לקארבאלו שרץ כל הדרך אל הטריי. האיטלקים עוד הצליחו לכבוש טריי ברגעים האחרונים אבל זה כבר היה מאוחר מדי כדי לשנות את התוצאה.

צוברי נקודות:

איטליה:
טרייס: מאסי.
עונשין מרקאטו 3.

ארגנטינה:
טרייס: קארבאלו.
המרות: קונטפומי.
עונשין: קונטפומי 5.

סקוטלנד – דרום אפריקה 14:10

אלופי העולם מדרא"פ המשיכו לנצח השבוע, אבל גם הפעם זה היה ניצחון קשה ודחוק. הסקוטים איבדו מוקדם מאד את כריס פטרסון הבועט המוכשר שלהם, מה שאולי גרם להם להפסיד את המשחק כי בהעדרו הם החמיצו ארבע בעיטות עונשין. למרות ההחמצות הם ירדו להפסקה ביתרון מפתיע 0:10. במחצית השניה הספרינגבוקס התעשתו והצליחו ליצור מספיק לחץ, שהומר לנקודות ולצאת כשידם על העליונה.

צוברי נקודות:

סקוטלנד:
טרייס: היינס.
המרות: גודמן.
עונשין: גודמן.

דרא"פ:
טרייס: פורי.
עונשין: פינאר 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אנגליה – אוסטרליה 28:14

במשחק של השבוע, אנגליה שילמה ביוקר על הטעויות וחוסר המשמעת שלה למרות שהחזיקה בכדור יותר וניסתה להיראות יותר התקפית מבדרך כלל. מספר 10 האוסטרלי מאט גיטאו בעט 20 נקודות, ודאג שהעבודה הטובה של הפורוורדס שלו לא תרד לטמיון. למרות התחזיות המוקדמות, האוסטרלים הצליחו לשלוט בסקראם וגברו על האנגלים בתחום הזה. חוסר היכולת של האנגלים להמיר את אחזקת הכדור שלהם לנקודות המשיך להוות בעיה והאוסטרלים מצד שני הצליחו לצבור נקודות בכל פעם שהגיעו למחצית המגרש האנגלית. בסיום המשחק, אוסטרליה החדשה של רובי דינס נראית טוב ממשחק למשחק ואנגליה החדשה של מרטין ג'ונסון עדיין נראית כמו אנגליה הישנה.

צוברי נקודות:

אנגליה:
טרייס: איסטר.
עונשין: סיפריאני 2.
דרופ גול: ארמטיאג'.

אוסטרליה:
טרייס: אשלי קופר.
המרות: גיטאו.
עונשין: גיטאו 6, מורטלוק.

אירלנד – ניו זילנד 22:3

האול בלאקס המשיכו לנצח בדרכם לגראנד סלאם המיוחל. המשחק הושפע רבות מהחלטת השופט להרחיק את הווינג האירי טומי בואו ל-10 דקות, ולהעניק לאול בלאקס "פנלטי טריי" בדקה האחרונה של המחצית הראשונה. החלטת של השופט באה בעקבות עברה מכוונת של בואו, שהרחיק את הכדור החוצה בידו ובכך מנע טריי מהקפטן הניו זילנדי מקאו. העברה הגיעה אחרי שהשופט הזהיר את האירים, שניסו למנוע מהאול בלאקס נקודות בכל דרך אפשרית. עד אותו רגע המשחק היה צמוד בתוצאה 3:3, למרות שהאול בלאקס היו אלה שלחצו והחזיק בכדור. בתחילת המחצית גם הפרופ הניו זילנדי וודקוק הורחק לעשר דקות לאחר שנתפס שולח אגרוף לעבר אחד האירים. דווקא בעשר הדקות האלה האול בלאקס חצו את הקו פעמיים ובעצם חתמו את תוצאת המשחק. האירים יצאו מאוכזבים אבל נתנו לניו זילנדים פייט הרבה יותר טוב ממה שהתוצאה משקפת.

צוברי נקודות:

אירלנד:
עונשין: אוגארה.

ניו זילנד:
טרייס: פנלטי טריי, נאנו, ת'ורן.
המרות: קרטר 2.
עונשין: קרטר.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully