וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: גנק אכזבה עם 1:1 ביתי מול רוסלארה

אליניב ברדה שיחק 90 דקות, וקבוצתו פספסה הזדמנות להידבק לצמרת במשחק מול האחרונה בטבלה. לוקרן תפגוש בראשון את סטנדרד ליאז'

חלוץ נבחרת ישראל, אליניב ברדה, שיחק הערב (שבת) 90 דקות וקבוצתו גנק אכזבה בביתה וסיימה רק ב-1:1 מול רוסלארה . האחרונה בטבלה ופספסה הזדמנות להידבק לצמרת הגבוהה. האיש של המשחק היה שוער האורחים, יורגן סירנס, שמנע בגופו שערים בטוחים משחקני גנק. בדקה ה-66 עלתה רוסלארה ליתרון משער נפלא של אזובוליקה אוליסה בבעיטה חוץ לרחבה. חמש דקות לאחר מכן איזן נדבשינזה דוגארי והציל נקודה לגנק. ברדה חילק שתי מסירות לחברים, שנתקלו בסירנס המצוין. לאחר המחזור ה-12 גנק מדורגת שישית עם 21 נקודות, שלוש פחות מברוז' לה משחק חסר.

בשאר המשחקים גברה מוסקרון 1:2 על שרלרואה ועלתה למקום החמישי. בירסחוט איבדה יתרון חוץ 0:2, וסיימה ב-2:2 עם זולט וארגם. טוביזה השיגה ניצחון חשוב בתחתית 0:3 על סרקל ברוז' שמאבדת גובה. דנדר גברה על קורטריק 0:1. מכלן ומונס סיימו בתיקו 0:0.

אתמול (שישי) עלתה וסטרלו זמנית למקום השני לאחר שגברה 2:3 על גנט. מחר (ראשון) יושלם המחזור בדרבי הישראלים בין לוקרן וסטנדרד ליאז'. קלאב ברוז' המוליכה תארח את אנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully