וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני קלע 10 נקודות בהפסד ז'לז'ניק

קבוצתו הסרבית הפסידה בליגה האדריאטית לדומז'אלה 96:82. בלאט ושמיר ניצחו עם דינמו מוסקבה את רוסטוב. מלאגה ניצחה את ולנסיה

דינמו מוסקבה, קבוצתם הרוסית של דיוויד בלאט ודן שמיר, ניצחה היום (שבת) בחוץ 73:77 את רוסטוב למול 1,300 צופים. מוסקבה מחזיקה במאזן של ארבעה ניצחונות והפסד אחד אחרי חמישה מחזורים ומדורגת שלישית. מוסקבה ניצלה רבע שני רע בהתקפה של רוסטוב, שקלעה שמונה נקודות בלבד, ועלתה ליתרון 31:41 בהפסקה. אלא שהמשחק התאזן ברבע השלישי כשבסיומו הפער ירד לשלוש בלבד. בשלב הזה מוסקבה לקחה על עצמה את המשחק ונהנתה מ-21 נקודות של טראביס האנסון המצטיין.

גם צסק"א סיימה את המחזור בניצחון, שממש לא הלך לה בקלות. האלופה ניצחה 73:77 את ספרטק סנט פטרסבורג. רמונאס שישקאוסקאס סיים כקלע המצטיין עם 18 נקודות. אחרי ארבעה מחזורים צסק"א עדיין ללא הפסד ומדורגת שנייה.

בליגה האדריאטית, זאדאר השיגה ניצחון משכנע על זאגרב 75:110. השבוע הופעל לחץ על הנהלת הקרואטית לשחרר את מאליק דיקסון בשל טענות של האוהדים על התנשאות מצידו. בינתיים נראה שאקס חולון אדיש לכך וסיים משחק מצוין עם 16 נקודות ב-23 דקות. בוסנה סראייבו הפתיעה את לובליאנה עם 85:94 על אף 25 נקודות של ולאדו אילייבסקי. קבוצתו החדשה של גיא פניני, ז'לז'ניק, הפסידה לדומז'אלה הסלובנית 96:82. שחקנה הישראלי של ז'לז'ניק קלע עשר נקודות ב-21 דקות (2 מ-4 לשלוש), קטף שני ריבאונדים וחילק אסיסט נוסף.

בספרד טאו ויטוריה שמרה על המקום הראשון שלה ועלתה למאזן 1:6 אחרי ניצחון משכנע 74:101 בחוץ על קחאסול. רבע שני מצוין של טאו ויכולת טובה של מירזה טלטוביץ' (22 נקודות) ואיגור ראקוצ'ביץ' (21) הכריעו את ההתמודדות. יריבתה הבאה של מכבי תל אביב ביורוליג, מלאגה, ניצחה 75:82 את פאמסה ולנסיה. מרכוס הייסליפ כהרגלו היה הבולט ביותר וסיים עם 26 נקודות, בוניפאסה נדונג ותומאס קלאטי סיימו עם 13 כל אחד.

בבלגיה אוסטנד ושרון דרוקר הפסידו 72:69 לגנט. לובן לעומת זאת ניצחה 49:69 את אנטוורפן, כשאיציק אוחנון הישראלי קלע חמש נקודות וקטף חמישה ריבאונדים ב-20 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully