וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מהפך מדהים של לוריין במארסיי

הקבוצה של כריסטיאן גורקוף חזרה ב-15 דקות הסיום, מפיגור שני שערים לניצחון 2:3 על חשבון המועמדת לאליפות. 1:3 לפ.ס.ז' בלה האבר

יממה לפני קרב הענקים בין האלופה ליון לסגניתה בורדו, קיוותה הערב (שבת) מארסיי לנצל את העובדה הזו כדי להכניס ללחץ את שתי יריבותיה במאבק האליפות ולצמצם את הפער מהפסגה לנקודה בלבד. מארסיי הוליכה 0:2 על לוריין עד לדקה ה-76, אלא שאז התעוררו האורחים והפכו את התוצאה ל-2:3 מדהים.

פ.ס.ז' השיגה ניצחון חוץ חשוב, 1:2 על קבוצת התחתית של לה האבר, שהסבירה פניה לאקס גיום הוארו ששוב כבש. טולוז עלתה למקום השלישי, עם 0:2 על גרנובל, בעוד נאנסי וקון נפרדו בתיקו 1:1.

מארסיי - לוריין 0:2

שלישייה בכל משחק - זה המאזן אותו הציגה מארסיי במשחקיה האחרונים. מול לוריין של כריסטיאן גורקוף השלישייה הגיעה בצד השני. קארים זיאני העלה את מארסיי ליתרון מוקדם כבר בדקה השישית. בדקה ה-61 הוכשל מאמדו ניאנג מחוץ לרחבה, אך השופט הצביע על הנקודה והסנגלי ניגש בעצמו כדי לקבוע 0:2.

כשנדמה היה כי המשחק גמור, ערך אריק גרטס מספר חילופים בשורות המארחים ולא ידע מה מצפה לו. בעיטות מחוץ לרחבה של מורגן אמלפיטאנו (76) ופבריס אבריאל (84) מצאו את הרשת של מנדאנדה חסר היציבות ואת השיוויון הדרמטי. בזמן שבמארסיי אוספים את השברים ומנסים להבין מה קרה, אבריאל סידר לקווין גמיירו את שער הניצחון בדקה ה-87.

לה האבר - פריס סן ז'רמן 3:1

אחרי העלייה לרבע גמר גביע הליגה, חזרה פ.ס.ז' שמחה ומאושרת לליגה ולמפגש החוץ מול לה האבר. גיום הוארו, שהגיע בפגרה לפ.ס.ז' מלה האבר, אותה העלה בעצמו לליגה הבכירה עם 28 שערים, היה חתן השמחה - לפני ואחרי המשחק. החלוץ הגבוה לא שמר חסד נעורים והעלה את האורחים ליתרון בנגיחה בדקה ה-18. לודוביק ז'ולי ירה פנימה את השני בדקה ה-34 ואמאדו אלסן נגח את השער המצמק של לה האבר בדקה ה-48. פנדל של הוארו בתוספת הזמן קבע את התוצאה הסופית והעלה את הקבוצה של פול לה גוון למקום השישי, לפחות עד שיושלם המחזור.

נאנסי - קון 1:1

המשחק עמד בסימן זימונו המפתיע (אך הראוי) של חלוץ קון, סטיב סבידאן, למשחק הידידות של נבחרת צרפת מול אורוגוואי. החלוץ הנפלא לא איכזב וכבש את השביעי שלו העונה במתפרצת בדקה ה-51. נאנסי, שמתאוששת אחרי פתיחה רעה, השיגה את השיוויון בדקה ה-72, הודות לשער עצמי אומלל של פלוריאן בוקנסו. חלוקת נקודות שמותירה את שתי הקבוצות במרכז הטבלה, עם הפנים בחשש כלפי מטה.

טולוז - גרנובל 0:2

טולוז נרגעה לאחרונה מפתיחת העונה המצוינת שלה, אבל הערב שבה למסלול הניצחונות. אלן קאזנובה חשש מגרנובל, שנחשבת לאחת מקבוצות החוץ הטובות בליגה, אלא שלטולוז יש את אנדרה-פייר ג'יניאק כדי להפיג את החששות. החלוץ העלה את מאזנו לשמונה שערים, עם צמד בדקות 2 ו-19, והקפיץ את הסגולים זמנית למקום השלישי.

משחקים נוספים:

אוקזר - סושו 0:1
לאוקזר: קווין לז'אן (30)

לה מאן - ואלנסיין 0:1
ללה מאן: יוהאן קוטאדור (20, ישירות מכדור קרן)

ליל - סנט אטיין 0:3
לליל: אדן הזארד (25), לודוביק אוברניאק (34), רוברט ויטק (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully