וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אסור לאבד כזה יתרון"

אבי נמני שוב סירב להתראיין, ומרקו בלבול ביכה את אובדן היתרון ב-2:2 הביתי מול אשדוד. יוסי מזרחי לא הסתפק בנקודה: "היינו צריכים לנצח"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אכזבה גדולה שררה הערב (שבת) במכבי תל אביב לאחר המשחק מול מ.ס. אשדוד. הצהובים איבדו יתרון 0:2 בהפסקה, וספגו פעמיים מדימיטר מקרייב כדי לרדת ב-2:2. בסיום המשחק שוב סירב המנג'ר אבי נמני להתראיין.

המאמן מרקו בלבול התייחס לאיבוד הנקודות: "פתחנו מצוין את המשחק, יצרנו הרבה מצבים. תוכנית המשחק עבדה, סגרנו אותם טוב. אני חושב שאסור לאבד כזה יתרון, בטח לא בבית. פספסנו היום בגדול, אבל הדרך עוד ארוכה ואני בטוח שבהמשך יהיה בסדר. ידענו שיש לנו שחקנים מוכשרים מקדימה, קיבלנו שער ממצב נייח ועוד שער מאי הבנה בין השוער לבלם. ידענו שיהיה קשה. הגישה של השחקנים היא מאוד חיובית. הליגה עוד ארוכה מאוד ויש לנו מטרות להשיג השנה".

כובש השער הראשון, מאור בוזגלו הוסיף: "חבל שלא הצלחנו לתרגם את השערים שהבקענו לניצחון. אנחנו עובדים קשה. אני יודע ששם המשחק זה ניצחון, ואנחנו ממשיכים קדימה וכבר חושבים על המשחק הבא. הדרבי חשוב לכולנו, נבוא כמו שבאנו למשחק הזה ונשתדל לנצח הפעם. בסך הכל אנחנו קבוצה ואנחנו רואים שעם הזמן אנחנו מתחברים יותר. אני מאמין שבהמשך זה ישתפר".

מזרחי: "מגיעה לשחקנים תעודת כבוד"

באשדוד נרשמו הרבה חיוכים, אך המאמן, יוסי מזרחי, ציין כי קבוצתו הייתה ראויה לניצחון: "קשה מאוד לחזור משני שערי פיגור אבל בחצי השני מגיע לשחקנים תעודת כבוד. עם כל הבמה, היינו צריכים לנצח במחצית השנייה, היינו צריכים להבקיע יותר. בסוף החמצנו שערים שיכלו להביא לנו ניצחון. החזרה מפיגור שני שערים מראה שהקבוצה התבגרה. אני תמיד אמרתי שמי שרוצה ליהנות מכדורגל שיבוא לאשדוד, כי תמיד נופלים אצלנו שערים".

כובש הצמד לאשדוד דימיטר מקרייב: "חשובה מאוד הנקודה שהשגנו. אני חושב שעכשיו התחלתי בפורמה, לא התחלתי את ההכנות יחד עם הקבוצה, אבל עכשיו הולך יותר טוב. מכבי הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל הצלחנו להבקיע ולהשיג נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully