וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לדעת גם לא להפסיד משחקים כאלה"

מאמן מכבי חיפה התייחס למשחק השני ללא ניצחון של קבוצתו מול קרית שמונה: "ספגנו שער מחוסר ריכוז". דיין: "אסור לנו להיות חזירים"

ניר חורי

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי חיפה הראתה הערב (שבת) שההפסד למכבי נתניה ביום שני האחרון לא היה מקרה. החיפאים לא הצליחו לנצח שוב במחזור העשירי את עירוני קרית שמונה וסיימו ב-1:1 מאכזב מבחינתם שעשוי להרחיק אותם ממכבי נתניה, שעשויה להגדיל את הפער ממנה לשלוש נקודות אם תנצח את הדאבליסטית.

אלישע לוי: "אנחנו צריכים להיות סבלניים יותר במשחק ההתקפה"

"אנחנו לא מרוצים מצבירת הנקודות במשחקים האחרונים", אמר אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה בסיום. "ספגנו גול בתחילת המחצית השנייה מחוסר ריכוז. מצד שני, צריך לדעת גם לא להפסיד ואנחנו הולכים הלאה. בהתחלה לקחנו יותר נקודות, בשני המשחקים האחרונים פחות. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולצבור נקודות".

על נקודות האור מהמשחק נגד קרית שמונה אמר לוי: "אנחנו נמשיך להשתפר כדי לעשות את הדברים יותר טוב ולנצח. היינו יותר אחראים הערב בכל מה שקשור למשחק ההגנה. לקרית שמונה יש שחקנים מהירים מאוד בחלק ההתקפי. מצד שני אנחנו צריכים להיות סבלניים יותר בהתקפה כדי להבקיע".

מישל דיין, מאמן קרית שמונה, התייחס בין השאר לעובדה שקבוצתו מצליחה דווקא מול הקבוצות הגדולות, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים וכעת מכבי חיפה, ואמר: "במחצית הראשונה פתחנו את עשר הדקות הראשונות טוב ולאחר מכן נבהלנו. נתנו את מרכז השדה לחיפה. במחצית השנייה כשהתחלנו להניע את הכדור ולא בכדורים ארוכים, נראינו טוב יותר. יכולנו גם להכריע את המשחק וניצלנו את הכלים ההתקפיים שיש לנו. להוציא מפה נקודה זה משהו שאנחנו צריכים להיות ממנו מרוצים ולא צריכים להיות חזירים. בשבוע הבא יש לנו משחק מול קבוצה גדולה בבית, כך שאולי הסטטיסטיקה תישמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully