וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ בשמינית הגמר האירופי

סגנית האלופה השלימה את המשימה ועשתה היסטוריה, למרות הפסד 36:35 לקומלוי. גלעד מאור: "המשכנו להילחם בשביל הקהל הנהדר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

חלום ההעפלה ההיסטורית לשמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית, הגיע הערב (שבת) לסיום מתוק מאוד עבור מכבי ראשון לציון, למרות הפסד 36:35 מול קומלוי. חניכיו של גלעד מאור, שניצחו בצורה משכנעת את המשחק הראשון אתמול (27:40) השלימו ניצחון בסיכום שני המפגשים מול היריבה ההונגרית, שויתרה על הביתיות והתארחה שוב תוך 24 שעות בבית מכבי.

הצהובים החלו בהתלהבות את המשחק, ושערים של תום מטלון וגל אברהם קבעו יתרון 10:13, אחרי רבע שעה של משחק. שער של יואב נאמן הוריד את המארחים למחצית ביתרון של 18:20 - תוצאה שבימים כסדרם יכולה להספיק למשחק שלם.

ההונגרים שינו פאזה במחצית השנייה, שיפרו מעט את היכולת ההגנתית ועלו ליתרון ראשון במשחק, 23:24. היתרון החליף ידיים מספר פעמים לאחר מכן. בסיום הייתה זו קומלוי שניצחה 35:36, אבל הצהובים הם אלה שחוגגים הישג היסטורי אחרי הניצחון בסיכום שני המשחקים.

מאור: "הבאנו כבוד לכדוריד הישראלי"

המאמן גלעד מאור, שמדריך גם את נבחרת ישראל, נשמע מאושר בסיום מהישג קבוצתו. "הפסדנו פעם ראשונה בכל המסגרות וזה חבל, אבל אם להפסיד אז עכשיו. כבר לא היו לנו כוחות בסיום וראו את זה בסוף - אי אפשר לשחוק את השחקנים. לא ויתרנו והמשכנו להילחם, רק בשביל הקהל הנהדר שהיה כאן, שעכשיו יקבל משחק שמינית גמר בפברואר. זה הישג גדול מאוד, הבאנו כבוד לכדוריד הישראלי ועכשיו אנחנו עם הפנים לליגה".

"יש לנו כמה שחקנים מובילים, לא רק אני", הצטנע הקפטן יואב נאמן, שהוליך את הקבוצה עם שבעה שערים. "היום עשינו היסטוריה. היינו בסיטואציה שהיא די רגועה אחרי הניצחון הגדול במשחק הראשון, אבל כדוריד זה משחק מאוד דינמי וידענו שחייבים לעבור את המחצית הראשונה במשחק צמוד ואחרי זה הכל יהיה בסדר. אמנם עשינו זאת הרבה בזכות ההתקפה, ולמרות יכולת הגנתית לא משהו". לגבי המשך הדרך במפעל, אמר נאמן: "אני מעדיף לקבל את אחת משתי הצרפתיות או את השוויצרית, רק לא קבוצה ספרדית".

גל אברהם: "היה כיף להיות על המגרש, הכל זרם ונהנינו. אני חושב שכולם ראו את זה. המשחק היום היה כבר יותר גארבג' טיים ועדיין ראיתם שהקהל נהנה".

חן בירנבוים: "עשינו הכנה טובה, ראינו קלטות והכרנו כל שחקן ושחקן שלהם. המשחק הראשון הכריע והיום היה גארבג', רק כי אנחנו הפכנו אותו לכזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully