וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "חבל שלא כולם עשו את העבודה שלהם"

15.11.2008 / 19:30

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את החלטות השיפוט של מנשה משיח, בהפסד קבוצתו 1:0 לסכנין. לחמן: "הניצחון הושג בזכות לב גדול"

השריקות של מנשה משיח עמדו במרכז ההתמודדות הערב (שבת), בה השיגה בני סכנין את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה בדוחא, 0:1 על הפועל תל אביב. האדומים זכו לפנדל מפוקפק, עמוק בתוך תוספת הזמן, אותו בעט יגאל אנטבי היישר לגופו של השוער מאיר כהן. לפני כן נפסל שער לזכות האדומים, וטענתם נגזל מהם גם פנדל נוסף.

המאמן המפסיד, אלי גוטמן שהרשה לעצמו לפתוח פה על השיפוט. "שיחקנו טוב במחצית השנייה ולמעשה גם את המשחק פתחנו טוב. הבקענו שער חוקי לאחר הספיגה ואני גם חושב שלאחר מכן הגיע לנו פנדל ברור ואדום ליאיא פטי. אם היינו מקבלים את השריקות האלה", אמר גוטמן, "היינו גם הופכים את המשחק. זה מרגיז, חבל שלא כל אחד עושה את העבודה שלו. לא יצרנו מספיק מצבי הבקעה, למרות השליטה במרכז השדה, וסכנין ניצלו זאת כדי לנצח".

בצד השני פרצו בשמחה עם השריקה הסופית של משיח לאחר עצירת הפנדל. "הסיום היה דרמטי והאיצטדיון ממש 'עלה בלהבות'. באנו במחצית השנייה במטרה לגמור את המשחק כבר ברבע השעה הראשונה שלה", אמר המאמן הטרי של סכנין, אייל לחמן, "ולכן גם היינו עייפים בסיום. הניצחון הזה הושג בזכות הלב הגדול של השחקנים ובאמצעות הסגירה הנכונה שלנו באמצע המגרש".

לחמן המשיך: "לא אהבנו את השריקה בסיום לפנדל, אבל אני מעדיף לסתום את הפה". לגבי העתיד אמר המאמן: "מצאתי כאן קבוצה שעשתה הכנה טובה לליגה ואני אופטימי, אך למרות זאת כדאי להתחזק בפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully