וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתעצבן על הקטנות

קרית אתא ועירוני רמת גן יהיו קורבנות במחזור הקרוב בליגת העל למול מכבי ת"א והפועל ירושלים, שמגיעות עצבניות אחרי הפסדיהן ועשויות לצאת מובסות

משחקי המחזור הרביעי בליגת ווינר מזמנים לנו מפגשים מרתקים הפרוסים על ימי שבת, ראשון ושני. אנו נתמקד במשחקי ראשון ושני כדי לברר מה הסיכויים של כל קבוצה לסיים עם ניצחון, ועוד יותר כדי להגדיל את הסיכויים שלנו לזכות בקצת כסף.

משחק מספר 29: הפועל ירושלים – עירוני רמת גן (15+)

אחרי שהודחה מהיורוקאפ, ירושלים רעבה לטרוף את הליגה ואת מי שתעמוד מולה, במקרה הזה זו רמת גן, שמגיעה אחרי שלושה הפסדים מאז נפתחה הליגה. רמת גן קלעה בממוצע למשחק עד כה 70 נקודות וספגה 87. ירושלים לעומת זאת שיחקה שני משחקים בלבד ומגיעה פגועה אחרי ההפסד לבני השרון. עומר סניד, שהיה מאיים מאוד נגד אשקלון ונתן איתות לחלק מהיכולות שלו, נחלש מאוד מול בני השרון וסיים רק עם שש נקודות. הוא גם המפתח למשחק הנוכחי, אך בכל מקרה לא נראה שזה ייגמר ביותר מ-15 הפרש.

משחק מספר 31: גבעת שמואל – עירוני אשקלון. הגבעה היא הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה, למרות שלנצח את מכבי ראשון לציון זה לא ממש חוכמה. הגבעה גם הביסה את קרית אתא ולא הייתה רחוקה מלנצח את נהריה. אלא שאשקלון מתייצבת למשחק עם מאזן זהה של שני ניצחונות והפסד, ולכן הווינר לא נותן כאן יתרון לאחת הקבוצות. סטיב בארט, שחקנה של אשקלון, עומד על ממוצע נקודות נהדר של 30.3 למשחק ונראה שהוא יהיה גדול על הגבעה.

משחק מספר 33: מכבי ראשון לציון (4+) – הפועל חולון. ראשון לציון נמצאת במומנטום רע במיוחד ונראה שימיו של זיו ארז ספורים. השחקנים שלו לא ממש משחקים בשבילו ולמרות שעל הנייר סגל השחקנים נראה לא רע, ראשון לציון מגיעה עם שלושה הפסדים ולא נראית כמי שיכולה לצאת מהבוץ הזה. כעת היא פוגשת את חולון, שעד המשחק נגד מכבי היט חיפה דווקא נראתה כבשלה לרוץ עד הסוף גם השנה. בכל מקרה היכולת שלה תספיק נגד ראשון לציון ועם לואיס פלורס היא תשיג ניצחון חשוב ומעל ארבע נקודות הפרש.

משחק מספר 35: עירוני קרית אתא – מכבי תל אביב (טרם נקבע יחס). הצהובים מגיעים במצב רוח רע אחרי שהובסו באתונה לאולימפיאקוס, אך גם הם יודעים שבליגה הם חייבים לנצח ולהימנע מהפסד ראשון כבר בשלב מוקדם של העונה. למזלם הם נוחתים ליריבה אולי החלשה ביותר בליגה שלא רק שלא תעשה צרות, אלא תתפלל לסיים עם הפסד סביר. כל ניצחון בפחות מ-20 הפרש למכבי ייחשב הפתעה כאן.

משחק מספר 68: עירוני נהריה – בני השרון (טרם נקבע יחס). אחרי ההפסד למכבי תל אביב כשעוד קודם לכן נכנעה קבוצתו של ג'ינו לעירוני אשקלון, נהריה מחפשת ניצחון שני העונה. היא פוגשת את בני השרון של אריאל בית הלחמי, שתנסה בכל כוחה להשיג ניצחון שני העונה כדי לאזן את המצב עם ההפסדים של ויינקרנץ. עם ארון מגי ורן לואיס, שחקניה המצוינים של נהריה שעומדים בינתיים על ממוצע נקודות של 16.7 ו-18.3 בהתאמה, נהריה יכולה לקוות לניצחון, אך בני השרון תשיג אותו בהפרש מינימלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully