וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא להפסיד

מכבי נתניה ובית"ר ירושלים יילחמו בסוג של משחק עונה, אך יותר מאשר הן ירצו לנצח הן תנסנה לא להפסיד. רומא וספאלטי ייצאו מהבוץ נגד לאציו

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.47 (10 ש"ח יניבו 115 ש"ח)

משחק מספר 7: אברטון – מידלסבורו. עם שלושה ניצחונות רצופים, אברטון מקווה להשיג אחד נוסף על יריבה נוחה יחסית, מה שיעלה אותה עוד יותר לקדמת הבמה באנגליה. במחזור האחרון אברטון חגגה 1:3 בחוץ על הפטישים בעוד הבורו גברה 1:2 על אסטון וילה. נראה שלמרות יתרון הביתיות, אברטון תסיים עם תיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 37: אתלטיק בילבאו – אוסאסונה. בילבאו, שמסובכת במקום האחד לפני אחרון בספרד עם ניצחון אחד בלבד, מארחת את נועלת הטבלה למפגש שממנו המפסידה עשויה לאבד נקודות חשובות בדרך למאבקן על ההישארות בליגה. אוסאסונה מגיעה אחרי שסחטה 0:0 מאתלטיקו מדריד ומקווה לעשות צרות נוספות גם לבילבאו, שדווקא תנצח. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 40: רומא – לאציו. בכל חמשת המחזורים האחרונים בליגה, רומא פשוט לא ניצחה. במחזור האחרון היא לפחות סיימה בתיקו, אבל גם זה לא גורם לספאלטי לחייך, כשבולוניה הרוויחה 1:1 נגדה. כשהיא מקדימה בנקודה את בולוניה שנמצאת מעל הקו האדום, רומא פוגשת את לאציו שמגיעה ברצף של שלושה ניצחונות, אך הפעם תפסיד. ההימור: 1 (2.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.73 (10 ש"ח יניבו 127 ש"ח)

משחק מספר 58: עירוני רמת השרון – עירוני קרית אתא. שתי הקבוצות שנמצאות במקום העשירי וה-11 מחזיקות במאזן זהה של ניצחון אחד, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים אחרי תשעה מחזורים. רמת השרון נכנעה במחזור האחרון לכפר סבא הבינונית 3:2, בעוד קרית אתא הפסידה 2:1 לרעננה. הביתיות תשחק משחק מפתח. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 60: הפועל ירושלים – הפועל כפר סבא. ירושלים של לופא קדוש לא ממש מצליחה לעלות על הגל שהייתה רוצה עד כה. בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה ירושלים פשוט לא ניצחה. במחזור האחרון היא סיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול לוד החלשה ועוד קודם לכן היא סיימה ב-1:1 מול רמת השרון. גם כפר סבא לא ממש מבריקה עד עכשיו, אבל יש לה קצת יותר מה למכור. ההימור: איקס (2.55)

משחק מספר 71: מכבי נתניה – בית"ר ירושלים. בית"ר נמצאת בתקופה הקשה ביותר שלה מאז הגיע ארקדי גאידמק. אם פעם דיברו על איך לנצח ולשחק כדורגל יפה ומשכנע, היום כבר מדברים על ניצחונות בלבד. בשבוע שעבר בני יהודה לא נתנה פייט ואיפשרה לדאבליסטית לנצח, אך נתניה, המעודדת מהניצחון על חיפה, תבוא לטרוף אותה. אלא שבקופסא נתניה קצת פחות מאיימת ותסיים בתיקו. ההימור: איקס (2.7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully