וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

אחרי שדיברו על הירוקים כמועמדים לאליפות, בחיפה הראו גם הערב שהיה מוקדם לדבר על כך כשסיימו ב-1:1 מאכזב בקרית אליעזר מול קרית שמונה. רפאלוב (43) נתן תקווה לניצחון, אבידור (51) הרס לו

כולם דיברו רק לפני פחות משבועיים על מכבי חיפה כאחת הקבוצות המועמדות השנה לאליפות. הכדורגל האחר, הפסים מרגל לרגל והמשחק הקבוצתי נתנו לירוקים תקווה שהשנה הם עושים את זה. לפחות על פי המשחק מול קרית שמונה זה ממש לא נראה דומה לתואר, כאשר הירוקים סיימו ב-1:1 מאכזב מול עירוני קרית שמונה.

את החורים בהגנה אפשר היה לראות נגד מכבי נתניה, שניצחה אותה 2:3 רק ביום שני האחרון. הפעם הבעיות היו דווקא בחלק ההתקפי, כשפתאום יניב קטן לא לקח אחריות כפי שהיה רגיל במחזורים הקודמים, ליאור רפאלוב אמנם כבש שער אבל לא עשה הרבה יותר מזה ובכלל חיפה נראתה לא משהו.

אחרי מחצית ראשונה מעט שבלונית מצד החיפאים, שלא ניצלו את העובדה שקרית שמונה לא עשתה כמעט כלום, רפאלוב כבש שער מבעיטה חופשית בדקה ה-43. אלא שמישל דיין העיר את השחקנים שלו כמו שצריך בהפסקה ופתאום קרית שמונה לקחה יוזמה ויובל אבידור ניצל את המהירות שלו ואת שיתוף הפעולה עם עדן בן בסט כדי להשוות בדקה ה-51. קרית שמונה המשיכה ליזום, חיפה מעט דעכה וגם החילופים החצי התקפיים של אלישע לוי לא הניבו עוד שערים.

בחיפה, שפספסה שני משחקים רצופים לנצח בקרית אליעזר, יודעים שהמבחן הבא שלהם הוא לא פחות חשוב כשהם יוצאים למשחק חוץ באורווה אצל הפועל פתח תקווה, משם אסור לה לחזור בלי שלוש נקודות. קרית שמונה, שרגילה לעשות בעיות לקבוצות הגדולות (ראו ערך מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים) יוצאים למפגש מול גדולה אחרת בשבוע הבא בקופסא אצל מכבי נתניה.

מהלך המשחק

דקה 3 - בירם כיאל עשה סיבוב מצוין בתוך הרחבה אחרי מהלך קבוצתי ראשון של חיפה, אך הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 20 - כיאל הגיע למצב בעיטה מ-18 מטר ושיגר פצצה שנעצרה במשקוף של דני עמוס.

דקה 28 - תנועה טובה של עדן בן בסט שקיבל כדור הביאה למסירה למרכז ליובל אבידור, אך יצאה לו מהרגל בעיטה חלשה אותה אדרי קלט בקלות.

דקה 37 - עוד מהלך קבוצתי של חיפה הסתיים בכמעט שער כשיניב קטן השאיר בתוך הרחבה את הכדור לרפאלוב, שכנראה התרגש יותר מידי ובעט לא מספיק טוב לעמוס שעצר היטב.

דקה 40 - כדור חופשי שלקח עבאס סואן היה קרוב לאיים על אדרי כשנגיעה של קרופניק כמעט ובלבלה את שוער מכבי חיפה, שלמזלו הגיב טוב ועצר.

דקה 43 - גול! כדור חופשי מסובב של ליאור רפאלוב מ-17 מטר לחיבורים לא השאיר שום סיכוי לעמוס. 0:1 לחיפה.

דקה 51 - גול! מסירת עומק של צרפתי לבן בסט הביאה להשתלטות מצוינת על הכדור אחרי שהחלוץ השאיר את קינן מאחור, בן בסט שיחרר למרכז לאבידור, שבעט מצוין פנימה. שוויון 1:1.

דקה 53 - חילופי מסירות בין בן בסט ואבידור הביאו לפריצה מהירה של האחרון שרצה יותר מידי ואיחר בבעיטה וסיים עם כדור לגוף של אדרי.

דקה 59 - קטן הגביה כדור מצד שמאל למצב קורץ, אך גדיר ופנטאני לא הגיעו ופספסו את הכדור.

דקה 76 - הרמה של אייל משומר לדקל קינן, שרגיל לעזור להתקפה, הסתיימה בנגיחה מעל השער.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי (אייל משומר 63), דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל (אייל גולסה 63), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי (מוחמד גדיר 53); יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, יוסי ביטון, עומר נוסבאום (אגודה קאובינה 90), עבאס סואן, יובל שבתאי, חייר סספדאס (גיא צרפתי 46), עומר פרץ (סלאח חסארמה 84), יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully