וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את הפועל ת"א 0:1

סכנין רשמה ניצחון 0:1 על הפועל ת"א במשחקו הראשון של אייל לחמן על הקווים ונעזרה בשיפוט רע של מנשה משיח. אנטבי החמיץ פנדל בתוספת הזמן

אפשר להאשים את ההנהלה של הפועל תל אביב בהרבה דברים, אבל לא בחוסר חוש הומור. השבוע יצאה הקבוצה במבצע של מכירת מנויים לשני הסיבובים הבאים, רק כמה חבל שהערב (שבת) נגמרה לה העונה אחרי הפסד 1:0 לבני סכנין ומכאן, כמאמר הקלישאה, "אפשר ללכת לים". חוש הומור, כבר אמרנו.

שתי דקות בתוך המשחק הערב, וזו לא הגזמה, סכנין כבר הייתה צריכה להיות בתשעה שחקנים אחרי שתי עבירות חריפות ומכוערות של אוקוצ'ה ושל חאמד גנאים. אבל אחרי שהשחקנים באדום דאגו להראות שאייל לחמן חזר לליגה ולהפחיד את האורחים הרכים, הם התחילו לשחק כדורגל, היו טובים יותר וקיבלו את הפרס בדמות שער של אובודו אוקוצ'ה בדקה ה-42.

בתוספת לשיפוט רע של מנשה משיח, שהתעלם מפנדל ברור לזכות התל אביבים, מאותן עבירות גסות בתחילת המשחק ושפסל שער חוקי לחלוטין של מהראן לאלה, זה הספיק לסכנין בשביל לנצח. חמש דקות בתוך תוספת הזמן משיח שוב עשה טעות קשה, הפעם כששרק פנדל לא מוצדק לטובת הפועל תל אביב, אבל יגאל אנטבי בעט חזק למרכז ומאיר כהן הדף והבטיח את הניצחון.

הפועל תל אביב קופחה, אבל בלי קשר שוב נראתה שוב כמו מקסימום קבוצת מרכז טבלה. קבוצה מפוחדת שעל כל 5 דקות טובות שלה מחזירה ב-20 חלשות מאוד. גילי ורמוט הוא עדיין אותו כדורגלן ביישן ורך שהוא היה לפני היציאה לבלגיה ודימיטאר טלקיסקי משחק מתחילת העונה כמי שפשוט לא רוצה להיות כאן. השניים האלו צריכים לתת את הערך המוסף לקבוצה ואולי בגלל שהם לא עושים את זה במשך כל העונה, זה פשוט לא עובד.

אבל זה לא נגמר בשניהם. ערן זהבי צריך לזגזג בין היציע לספסל ולא בין הספסל להרכב, עומרי קנדה מוסר כדור אחד מדויק על כל חמישה איבודים והאדישות של יגאל אנטבי, שלא לומר חוסר אכפתיות, יכולה לשגע פילים. וזה לא שאלי גוטמן נקי מאשמה. ממש לא. המאמן עדיין לא הבין שביבראס נאתכו לא אפקטיבי כקשר אחורי ובנוסף נראה שהוא פשוט לא מסוגל לעשות את העבודה המנטלית עם השחקנים, ששוב עלו חסרי כל מחויבות למגרש. לא גוטמן ולא אף אחד מהשחקנים פרט לוינסנט אניימה, ראויים לאוהדים כמו של הפועל תל אביב, שרבים מהם עובדים הרבה יותר קשה מהם, גם במהלך משחק.

אז בשבוע הבא יש למאמן הזה ולשחקנים האלו דרבי. אולי שם הם ילחמו, אולי הם אפילו יצליחו להוציא תוצאה דומה לזו מטדי, אבל אחרי שני המחזורים האחרונים, הפועל תל אביב לא תצליח לעבוד על אף אחד. היא פשוט מקסימום קבוצת מרכז טבלה.

מהלך המשחק

דקה 9: דה סילבה הגיע ראשון לכדור קרן ונגח מכ-10 מטרים, אבל מאיר כהן ירד וקלט.

דקה 18: חאמד גנאים שלח כדור חופשי מצוין מ-20 מטרים לכיוון החיבור של הפועל תל אביב, אניימה התעופף והדף לקרן בצורה הנפלאה.

דקה 34: דה סילבה לא הצליח להרחיק כ-25 מטרים מהשער, אוקוצ'ה השתלט לפני באדיר ובעט מהאוויר מ-20 מטרים החוצה.

דקה 42: גול! עזריה חילץ כדור והעביר לחאלד חלאילה שהגביה, הכדור פגע בראשו של שחקן הגנה והגיע לאוקוצ'ה, שהשתלט ובעט חזק בסיבוב פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 51: ורמוט הוכשל על סף הרחבה, אבל טלקיסקי בעט מ-16 וחצי מטרים מעל המשקוף.

דקה 71: מהלך קבוצתי יפה של הפועל תל אביב הסתיים בהורדה של לאלה לבן לוז, שבעט מ-16 מטרים חזק למרכז השער, אבל מאיר כהן הדף.

דקה 73: מהראן לאלה קיבל כדור עומק בתוך הרחבה וכבש, אבל מנשה משיח פסל את השער בטענה לא נכונה לנבדל.

דקה 80: אבוטבול בעט חזק ושטוח מ-20 מטרים, כהן קלט.

דקה 90+5: משיח שרק לפנדל לטובת הפועל תל אביב אחרי כדור קרן מסיבה לא ברורה ולא מוצדקת. יגאל אנטבי בעט חזק למרכז השער, מאיר כהן הדף.


בני סכנין: מאיר כהן, איתן עזריה, פטי יאיא, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חמד גנאים, עלי עותמאן (יחיאל צגאי 68), חאלד חלאילה, אושרי גיטא (עלא אבו סלאח 82), אובודו אוקוצ'ה (מייקון דוס סנטוס 86).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דאגלס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין (בן לוז 58), ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי (שי אבוטבול 72), גילי ורמוט, ערן זהבי (מהראן לאלה 46), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully