וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה ועלתה למקום הראשון בפרמיירליג

הכחולים הביסו 0:3 את ווסט ברומיץ'. ארסנל הפסידה 2:0 לווילה והתרחקה ממאבק האליפות. 0:5 ליונייטד על סטוק. ליברפול ניצחה 0:2 בבולטון

אחרי מחזור המשחקים בגביע הליגה, הפרמיירליג חזרה לפעולה, והיום (שבת) נראה שמאבק האליפות הופך ממאבק מרובע למאבק משולש. ארסנל, שבוע אחרי הניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד לא יכלה בביתה לאסטון וילה והפסידה 2:0 לקבוצה האטרקטיבית של מרטין אוניל, שנצמדה לתותחנים במקום הרביעי.

לעומת ארסנל, היונייטד דווקא התאוששו יפה מההפסד. השדים האדומים חגגו באולד טראפורד והביסו 0:5 את סטוק סיטי. כריסטיאנו רונאלדו כבש בשתי בעיטות חופשיות והילד, דני וולבק, כבש שער מדהים בהופעת הבכורה בפרמיירליג. במשחק שפתח את המחזור ליברפול עשתה את שלה עם 0:2 בבולטון. צ'לסי לא נתנה לאדומים של בניטז את התענוג להיות במקום הראשון, והכחולים של סקולארי שבו לשם, אחרי ניצחון חוץ קליל 0:3 על ווסט ברומיץ'.

בתחתית, ספגה טוטנהאם הפסד ראשון בעידן הארי רדנאפ, 2:1 בקרייבן קוטג' של פולהאם. ניוקאסל ו-וויגאן סיפקו משחק דרמטי ונפרדו ב-2:2. בן סהר לא נכלל בסגל פורטסמות שחזרה ממשחק החוץ באפטון פארק עם 0:0 מול ווסטהאם. סנדרלנד סיבכה את פול אינס ובלקבורן עם ניצחון חוץ חשוב 1:2.

בולטון - ליברפול 2:0

האדומים של רפא בניטז ידעו שמצפה להם משחק לא קל באיצטדיון ריבוק מול בולטון, במיוחד אחרי ההדחה הכואבת מגביע הליגה בידי טוטנהאם. בולטון קיוותה להשיג סוף סוף רצף של שני ניצחונות, למרות פערי האיכות הברורים מהיריבה, והחליטה לא להציב שמירה אישית על סטיבן ג'רארד, שהעניש במחצית השנייה.

ליברפול חיפשה את שער היתרון מהפתיחה, בעיקר באמצעות דירק קאוט ההולנדי. החלוץ הבינלאומי מצא בדקה ה-22 את המשקוף בבעיטה נפלאה, ושש דקות לאחר מכן כבר הכניע את יאסקליינן. פאביו אורליו הגביה כדור מדוד לרחבה וקאוט התרומם כדי לנגוח פנימה ולקבוע 0:1 לאדומים. בולטון, במצב היחיד שלה במחצית, כבשה מנגיחה של גארי קאהיל אחרי כדור קרן בתוספת הזמן של המחצית, אך השופט פסל את השער בטענה של עבירה כביכול, מצידו של קווין נולאן על פפה ריינה.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של בולטון על שערו של ריינה, כשהמחליף ריקרדו גארדנר עומד במרכז הניסיונות הלבנים. אבל כשלא כובשים, סופגים בצד השני. המחליף פרננדו טורס חטף כדור מהגנת בולטון בדקה ה-73 והגביה במדויק לראש של הקפטן סטיבן ג'רארד, שנגח לפינה הרחוקה. 0:2 לליברפול. יוסי בניון עלה לכר הדשא רק בדקה ה-90, כשהחליף את אלברט ריירה הספרדי.

ארסנל - אסטון וילה 2:0

15 שנה לא ניצחה הוילה את ארסנל בלונדון. ארסנל שלטה במשחק, אבל לא ניצלה מצבים מול שערו של בראד פרידל. מנגד הוילה של מרטין אוניל היו חדים וקטלניים במתפרצות. בדקה ה-22 קיבלו האורחים פנדל, אך אשלי יאנג בעט ברשלנות ואלמוניה הדף. השער הראשון הגיע בדקה ה-69. יאנג פרץ משמאל והגביה לרחבה, ודווקא גאל קלישי נגח לשערו הוא. 10 דקות מאוחר יותר שלח מרטין לארסן כדור ארוך, גבריאל אגבונלהור הקדים את וויליאם גאלאס וירה לרשת. ארסנל, שממשכיה להתקשות דווקא נגד הקבוצות הקטנות יותר, נראית רחוקה מאוד מהמרוץ לאליפות.

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 0:5

שבוע לאחר ההפסד לארסנל, מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה מול העולה החדשה ושמרה על הפער מליברפול. כבר בדקה השלישית סובב כריסטיאנו כדור חופשי מ-25 מטרים ותומאס סורנסן נכנע. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הוסיף רונאלדו בישול מצוין למייקל קאריק שעשה 0:2. גם המחצית השנייה נפתחה בסערה. התקפה משולבת של השדים האדומים החלה בדארן פלצ'ר שמצא את קרלוס טבס, והארגנטינאי המשיך לרחבה, שם עמד ברבאטוב ושלח כדור נפלא לרשת. בדקה ה-84 רגע ענק באולד טראפורד. דני וולבק, עוד לא בן 18, שרשם עד כה הופעה אחת בגביע, שלח כדור אדיר לחיבורים וקבע 0:4. וולבק אגב, נכנס למשחק בדקה ה-63. בדקה ה-89 שלח רונאלדו עוד כדור חופשי לרשת של סורנסן והשלים את החגיגה.

פולהאם - טוטנהאם 1:2

התרנגולים נראו פשוט נפלא במשחקים האחרונים מאז מונה הארי רדנאפ למנג'ר. הערב (שבת) בדרבי הלונדוני דווקא מול פולהאם מהתחתית הגיע ההפסד הראשון, הודות למשחק איום ונורא של השוער, הורליו גומז. הברזילאי ספג בדקה ה-33 את אחד השערים הטפשיים וההזויים שנראו העונה. סיימון דיוויס שלח כדור חלש לעבר השער, הבעיטה פגעה קלות בג'ונתן ודגייט והלכה לעבר ידיו של גומז, שהצליח להשמיט את הכדור לתוך השער. בדקה ה-67 חתם אנדי ג'ונסון, לאחר שניצל שמירה לקויה של הגנת טוטנהאם בכדור קרן. פרייז'ר קמפבל המחליף רק צימק בדקה ה-81.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 3:0

לכחולים ממערב לונדון לא הייתה ברירה, אלא לנצח את משחק החוץ כדי לחזור למקום הראשון, אחרי ניצחונה המוקדם של ליברפול, ואכן הקבוצה של לואיס פליפה סקולארי לא איכזבה את אוהדיה וקצרה עוד ניצחון משכנע בדרך חזרה למקום הראשון בליגה.

תוך 11 דקות בסיומה של המחצית הראשונה עשתה סגנית אלופת אירופה ואנגליה את הבליץ שלה כדי לגמור את המשחק. בדקה ה-34, זו'זה בוסינגווה הפורטוגלי שלח בעיטת תותח, שסקוט קארסון לא יכול היה לעצור. ארבע דקות לאחר מכן ניקולס אנלקה הרשית את השני, אחרי בישול של צרפתי אחר, פלורן מאלודה. בדקת הסיום של המחצית כבש אנלקה את השני שלו, הפעם מבישול יפה של סולומון קאלו. אנלקה בכושר מצוין והוא מוליך את טבלת הכובשים של הפרמיירליג עם 12 כיבושים. מעבר להתקפה הכי פורה בליגה של הכחולים, הרי שמדהימה גם העובדה כי הגנת הקבוצה הלונדונית ספגה רק ארבעה שערים בסך הכול ב-13 משחקיה. עם הגנת ברזל והתקפה משוננת, צ'לסי בדרך הנכונה להחזיר לעצמה את הכתר, אבל הקרב מול מנצ'סטר יונייטד וליברפול לא יהיה קל.

ווסט ברומיץ' סופגת את הפסדה השמיני העונה, הכי הרבה בליגה. העולה החדשה נוחלת שבוע שני ברציפות תבוסה באותו שיעור, וזה נראה כרגע רע מאוד מבחינתה. כל עוד טוטנהאם החזיקה את חואנדה ראמוס, ברומיץ' לא הייתה אחרונה, אבל מאז שהארי רדנאפ הגיע לתרנגולים הוא חילץ אותם מהמקום האחרון, וכעת ווסט ברומיץ' סוחבת את כל הפרמיירליג הכבדה על גבה הצנום.



שאר המשחקים:

ניוקאסל - וויגאן 2:2
לניוקאסל: מייקל אואן (81), אובמפי מרטינס (87). לוויגאן: ריאן טיילור (4), טייטוס בראמבל (89)

ווסטהאם - פורטסמות 0:0

בלקבורן - סנדרלנד 2:1
לבלקבורן: כריסטופר סמבה (45), קניון ג'ונס (49), ג'יבריל סיסה (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully