וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ הביסה את קומלוי 27:40

הצהובים דרסו את קומלוי ההונגרית בקרב על שמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית. גלעד מאור: ”תעודת כבוד לכדוריד הישראלי”

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי ראשון לציון מנסה לעלות לשמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית בכדוריד, והערב (שישי) היא אירחה באולם בית מכבי את קומלוי ההונגרית, למשחק ראשון מבין השניים, כשהבא ייערך בשבת (17:45) באותו אולם, משום שההונגרים ויתרו על הבייתיות. יתרון הביתיות והעובדה שקומלוי מדורגת בתחתית הליגה ההונגרית נתנו לצהובים סיבה לאופטימיות, ואכן, מכבי ראשל"צ הצליחה להביס את יריבתה 27:40.

ראשון לציון פתחה היטב עם שערים של יואב נאמן, גל אברהם ותום מטלון ורצה ל-4:10. ההונגרים הידקו את ההגנה, ואט אט סגרו את הפער למינוס 3. בדקות האחרונות ראשון לציון שיחקה בארבעה שחקנים, אך זה לא מנע ממנה לשמור על היתרון ולאחר 30 דקות משחק היא הוליכה 14:18.

מכבי ראשל"צ פתחה את המחצית השנייה היטב עם זריקה חדשה של מטלון, ועם דב ישועה וגל אברהם בהרכב. שערים של יואב נאמן וגל אברהם העלו את המארחים ליתרון שיא 14:22, וההונגרים איבדו כדורים ונראו רע. ראשל"צ לא הרפתה והציגה כדוריד נהדר משני צדי המגרש בדרך ליתרון 18:31 בדקה ה-15 של המחצית השנייה. ההונגרים נשברו ובסיום הצהובים ניצחו 27:40.

מאור: "יהיה קשה לחזור על הצגה כזו גם בשבת"

המאמן המנצח גלעד מאור אמר בסיום: "המאמן ההונגרי אמר אתמול במסיבת העיתונאים 'אנחנו ננצח את שני המשחקים', אני כל כך שמח שהתכוננו טוב. 13 זה הפרש טוב, אבל לא גמרנו את העבודה. יהיה קשה לחזור על הצגה כזו גם בשבת. הפתיחה היתה מטורפת, אני אמרתי לשחקנים שיש ארבעה רבעים, ברוטציה כזו גדולה צריך לשמור את כולם. המשחק הזה הוא תעודת כבוד לכדוריד הישראלי. מכבי חזרה למשחק שלה, לחייך קצת. אבל זו רק מחצית, אסור לנו להירדם. האף למעלה וצריך להוריד אותו".

תום מטלון, שכבש שישה שערים ומסר תשעה אסיסטים, היה המצטיין במשחק: "ההרגשה טובה בגלל הניצחון וההפרש. נתנו משחק מדהים, הגנה, ריצה, היה כיף לשחק היום. הם קבוצה טובה ופיזית, וההפרש לא מעיד על המשחק הקשה. לא נבוא שאננים".

גל אברהם, שכבש תשעה שערים, אמר בסיום: "אני מקווה שהיום עשינו את שלנו. היה כיף לשחק היום, ואנו מאוד מקווים לעשות היסטוריה למכבי ראשון שלנו ולענף. ראינו קלטות שלהם, ידענו שהם טובים ולא ציפינו שנפרק אותם בעשרים דקות. בבית הכל אפשרי, אין מצב לשאננות, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ואנחנו רוצים לעלות. אנחנו יכולים לעשות את זה והוכחנו זאת".

המשחק המרכזי בליגת העל היה אמור להיות הדרבי של ראשון לציון, אך הוא נדחה לינואר. היום: עירוני פתח תקוה - בני הרצליה 28:24, הפועל רמת גן - מכבי תל אביב 31:26, אס"א תל אביב - קרית מוצקין 19:37, מכבי חולון - נס ציונה 31:26, סביון - רמת השרון 34:22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully