וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפסד ראשון לאשקלון

הקבוצה של שייע פייגנבוים נכנעה 1:0 לבת ים. קבוצות השפלה דיברו ברביעיות: 1:4 לראשל"צ בטירת הכרמל, 1:4 למרמורק על בני טמרה

הפועל אשקלון של שייע פייגנבוים נחלה היום (שישי) את הפסדה הראשון העונה במחזור ה-10 של הליגה הארצית. אשקלון הפסידה בחוץ 1:0 לעירוני בת ים. הפועל ראשון לציון עלתה למקום השני לאחר ניצחון חוץ 1:4 על טירת הכרמל. הפועל מרמורק ניצחה באותה תוצאה את בני טמרה. המשחק בין מכבי כפר קנא לבית"ר שמשון תל אביב הסתיים בתיקו 0:0. מחר (שבת) יושלם המחזור כשהפועל אום אל פאחם תארח את סקציה נס ציונה.

עירוני בת ים - הפועל אשקלון 0:1

מאור אסור כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-51, וקבע הפסד ראשון למוליכת הטבלה. למרות ההפסד, אשקלון עדיין במקום הראשון עם 23 נקודות, בת ים עלתה למקום השלישי עם 19 נקודות, ופתחה פער של שש נקודות מהמקום השמיני, שלא עולה לליגה הלאומית.

טירת הכרמל - הפועל ראשון לציון 4:1

הקבוצה מעיר היין כבר במקום השני, לאחר שלא התקשתה להביס את טירת הכרמל. עומר אלמשלי העלה את ראשון ליתרון בדקה ה-30, 10 דקות לאחר הרחקתו של בני סימנטוב המקומי. כפיר אודי עשה 0:2 בדקה ה-39, אך אבי מלכה צימק בפנדל כעבור דקה. עוד לפני סיום המחצית נותרה טירת הכרמל בתשעה שחקנים, כשליאור כהן ראה עוד כרטיס אדום. זה כבר היה גדול על המקומיים, שנכנעו עוד פעמיים במחצית השנייה. יהודה ג'נשווילי (77) ועופר שטרית הבלתי נגמר (88) חתמו את התוצאה הסופית: 1:4 לראשון, שנראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

הפועל מרמורק - הפועל בני טמרה 1:4

מרמורק סיימה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון מול קבוצת התחתית של טמרה. דווקא האורחים כבשו ראשונים משערו של ווג'די אבו יונס בדקה ה-30. במחצית השנייה מרמורק השתלטה על המשחק וכבשה רביעייה. אדיב שרעבי היה עם השוויון בפנדל מוצלח בדקה ה-51. עומרי עטיה (62), רון ברבי (64) ואלי גבאי (85) השלימו את החגיגה ברחובות. בתווך, החטיא ערן גואטה האורח פנדל בדקה ה-76. מרמורק עלתה למקום השישי בטבלה.

מכבי כפר קנא - בית"ר שמשון תל אביב 0:0

הפועל נצרת עילית - בני ג'דידה 0:0

הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully