וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדון דונובן על סף חתימה בבאיירן מינכן

כוכב לוס אנג'לס גלאקסי ונבחרת ארה"ב נבחן באלופה הגרמנית ומרשים את יורגן קלינסמן: "מאמין שאצליח לעמוד בקצב של השחקנים כאן"

אחרי שדייויד בקהאם סיכם על הצטרפותו למילאן בחלון ההעברות בינואר, מתקרב חברו ללוס אנג'לס גלאקסי לנדון דונובן להגיע לקבוצת פאר אירופאית אחרת. האמריקאי בן ה-26, שנבחר בשבוע שעבר לשחקן השנה בארה"ב בפעם החמישית ברציפות, נבחן בימים האחרונים בבאיירן מינכן ועד כה הוא הותיר רושם גדול על יורגן קלינסמן.

דונובן נרכש בגיל 16 על ידי באייר לברקוזן, אך לא הירבה לשחק שם והעביר את מרבית הקריירה שלו בסן חוזה ארת'קוויקס ובגלאקסי, שם פגש את קלינסמן ששימש כיועץ מקצועי בקבוצה. כעת לא מסתיר קלינסמן את התלהבותו מהאפשרות לצרף את הקשר שכבש 52 שערים ב-96 הופעות במדי נבחרת ארצות הברית. "לנדון הוא שחקן שמביא המון איכויות למגרש", אמר קלינסמן. "הוא הפך עם השנים לאחד השחקנים הטובים בצפון אמריקה".

דונובן עצמו נשמע בטוח ביכולתו לבצע בהצלחה את קפיצת המדרגה: "כשחקן וכאדם אני שונה לחלוטין מהתקופה הקודמת שלי בגרמניה. התבגרתי, ועכשיו אני מוכן. אני מאמין שאצליח לעמוד בקצב של השחקנים כאן, גם אם כבר לא אהיה השחקן הכי טוב על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully