וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונאס ביורקמן הודיע על פרישה מטניס

השבדי בן ה-36 הודח מגביע המאסטרס ונפרד מקריירה מפוארת בת 17 שנה. המשמעות הישראלית: לא יפגוש את נבחרת הדיוויס בשטוקהולם

הטניסאי השבדי האגדי, יונאס ביורקמן, הודיע על פרישה מטניס לאחר 17 שנות קריירה מפוארת. ביורקמן ובן זוגו, קווין אולייט, הודחו מטורניר הזוגות של גביע המאסטרס בשנחאי לאחר הפסד לצמד הפולני, מריוש פירסטנברג ומרצ'ין מטקובסקי, 6:2, 1:6, 10:6, וביורקמן בן ה-36, הודיע מיד לאחר המשחק על החלטתו.

"התכוננתי לרגע הזה, כי מנטאלית אני מוכן לפרישה. יש לי מזל שהצלחתי לשחק כל כך הרבה זמן. זה התחיל כתחביב, שהצלחתי לעשות במשך 17 שנים וזה נפלא", אמר השבדי, שזכה בקריירה שלו בתשעה תארי גרנד סלאם לזוגות, ודורג בעבר במקום הרביעי בעולם.

לפני שנתיים הגיע ביורקמן לחצי גמר ווימבלדון. הרזומה שלו כולל סך הכל זכיות בסך 14.5 מיליון דולר, וזכייה בשלושה גביעי דיוויס עם נבחרת שבדיה בשנות ה-90. "הזכייה בגביע דיוויס הייתה דבר גדול לקחת חלק בו", סיכם ביורקמן. "הייתי גאה לייצג את המדינה שלי".

כזכור, ביורקמן הגיע עם נבחרת הדיוויס למשחק בבית העליון מול ישראל, מוקדם יותר השנה. ביורקמן הפסיד להראל לוי במשחק הפתיחה, אך נתן לשבדיה את הניצחון במשחק החמישי והמכריע לאחר שגבר על הראל לוי. באותו מפגש, ביורקמן ויתר על משחק הזוגות. כעת כבר ברור כי ביורקמן לא ייטול חלק במפגש הדיוויס הקרוב של ישראל בשטוקהולם מול השבדים.

ביורקמן סיפר כי הוא מתכוון לשמש כעורך מגזין טניס בשבדיה, וטען כי יתגעגע לחדרי ההלבשה, אך לא לנסיעות במהלך הטור. השבדי נפרד גם מהשופטים: "אני לא חושב שהם יתגעגעו אליי, הייתי די קשוח איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully