וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול יוצא להגנתו של שוסטר

קפטן ריאל מדריד נפגש עם הנשיא קלדרון והחמיא למאמן המתנדנד: "הוא קשוב להצעות של השחקנים". קרספו מועמד להחליף את ואן ניסטלרוי

ימים לחוצים במיוחד עוברים על ריאל מדריד מאז הדחתה מגביע המלך על ידי ריאל אוניון הקטנה, והשאלה הגדולה היא האם המאמן ברנד שוסטר ייאלץ לשלם את המחיר וללכת הביתה. מחר (שבת) תתארח ריאל אצל ויאדוליד למשחק שעתיד לקבוע את גורלו של שוסטר, ובינתיים התגייס הקפטן ראול להגנתו של המאמן הגרמני.

אתמול נפגש ראול לשיחה אישית עם שוסטר, ואחריה כינסו השניים את כל הקבוצה לשיחה גלויה על הבעיות במועדון והדרכים לפתור אותן. לאחר מכן נפגש ראול עם הנשיא רמון קלדרון, ואמר לו: "שוסטר היה נפלא בשיחה איתנו, הוא קשוב להצעות שלנו לשיפור המצב". לדבריו ראול, יצאה הקבוצה מחוזקת מהפגישה והיא נמצאת בדרך לעתיד טוב יותר.

בינתיים נדרשה ריאל גם לפציעתו של רוד ואן ניסטלרוי, שהותירה חור גדול בהתקפת הקבוצה. היעדרותו הצפויה של החלוץ ההולנדי עד לסיום העונה העלתה מספר שמות של מועמדים להחליפו בחלון ההעברות בינואר, כשהבולט ביניהם בינתיים הוא הרנן קרספו.

הארגנטינאי בן ה-33, שמתייבש על הספסל של ז'וזה מוריניו באינטר, יוכל לשחק גם בשלבים המכריעים של ליגת האלופות במידה ויגיע לברנבאו, כיוון שהוא לא נכלל בסגל של הנראזורי במשחקי הבתים של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully