וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "נפגענו מחסרונו של ארויו"

מאמן מכבי תל אביב ושחקני הקבוצה תלו חלק מההפסד לאולימפיאקוס ביורוליג בהיעדרותו של הרכז. עומרי כספי: "הוא הלב של הקבוצה"

קשה לומר שזה לא היה בלתי צפוי, שמכבי תל אביב נוצחה אמש (חמישי) על ידי אולימפיאקוס 64:85 במחזור הרביעי של היורוליג באתונה. אבל הדבר היותר בעייתי מבחינת הקבוצה של אפי בירנבוים היא הדרך בה מכבי הפסידה.

הצהובים דווקא פתחו טוב את המשחק והובילו, אבל רבע שני עלוב מבחינה התקפית (חמש נקודות בלבד) הזניק את הקבוצה של פאניוטיס יאנקיס ליתרון בהפסקה. במחצית השנייה האדומים מפיראוס שטפו את המגרש, והצהובים נראו ברוב שלבי המשחק אובדי עצות. הפורוורד עומרי כספי היה היחיד, איכשהו, שהצליח, ולו במעט, להציל את כבוד סגנית האלופה הישראלית, המדורגת בתום המחזור הרביעי במקום הרביעי בבית א' של היורוליג עם שני ניצחונות ושני הפסדים.

מאמן מכבי אפי בירנבוים אמר בסיום: "תוכנית המשחק שלנו נפגעה עקב חסרונו של קרלוס ארויו וגם עקב איבודי הכדור הרבים. הם קלעו הרבה שלשות ובעקבות זאת, ביחד עם העובדה שהם שיחקו בבית, קיבלו הרבה ביטחון".

כאמור, השחקן היחיד במכבי שנתן תפוקה רצינית במשחק היה הפורוורד עומרי כספי, שקלע 16 נקודות. בסיום המשחק הוא אמר: "עשינו ריצה ברבע השלישי, אבל אז הם קלעו הרבה שלשות, שפגמו בחזרה שלנו למשחק". כספי אף הוא התייחס לחסרונו המורגש של הרכז הפורטו-ריקני של הצהובים: "כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו. הוא הלב שלנו, אבל אין מה לעשות, פציעות הן חלק מהמשחק. אין ספק שהוא חסר לנו".

"שיחקנו טוב ברבע הראשון", אמר ליאור אליהו. "אבל אחר כך, ברבע השני, לא ידענו לשחק מספיק אגרסיבי ואיבדנו את זה. נצטרך ללמוד מן הטעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully