וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות טובה לצאת מהבוץ

ריאל מדריד לא מפסיקה לספוג מכות ואחרי שואן ניסטלרוי גמר את העונה והקבוצה הודחה מהגביע, יש לה הזדמנות לחזור לחייך עם מפגש מול ויאדוליד. והיא תעשה את זה

משחק מספר 71: ויאדוליד - ריאל מדריד 4.2, 3.2, 1.6

אלופת ספרד הדועכת מחפשת מוצא במשחק החוץ נגד ויאדוליד, שכבר מפתיחת העונה מוצאת את עצמה נלחמת על חייה ומקווה להשיג נקודות שייתנו לה ביטחון להמשך העונה הארוכה. אחרי עשרה מחזורים, ריאל מדורגת רביעית בעוד ויאדוליד נמצאת במקום ה-16. בשבת כאמור השתיים נפגשות.

ריאל, שקיבלה בשורות רעות מאוד השבוע עם פציעתו של רוד ואן ניסטלרוי שגמר את העונה, מחזיקה במאזן לא רע של שבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד, אך איפשרה לצמרת לברוח לה אחרי שבמחזור האחרון היא ניצחה בקושי רב את מלאגה 3:4 ועוד קודם לכן סיימה ב-1:1 נגד אלמריה.

הראש של שוסטר נמצא גם בליגת האלופות, שם הקבוצה נכנעה בשני משחקיה האחרונים נגד יובנטוס הפסידה 2:1 ו-2:0, מה שמקרב את זניט אליה במקום השני ומאיים על סיכוייה להעפיל לשמינית הגמר. ואם זה לא מספיק, אז השבוע אוניון מהליגה השלישית הצליחה להדיח אותה מהגביע אחרי ניצחון 2:3 שהגביר את המתח אצל האלופה.

בויאדוליד מקווים להרים את הרמה אחרי שנחתו למקום ה-16 עם פער של שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. הקבוצה הקטנה מחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות, תיקו ולא פחות משישה הפסדים וכבשה רק תשעה שערים בעשרה משחקים. במחזור האחרון ספגה הקבוצה מפלה כשהוציאה שישה כדורים מהרשת וקיבלה 6:0 מברצלונה. דווקא מחזור קודם לכן היא סיימה מעודדת אחרי 2:3 על סביליה החזקה, אך כאמור לא הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף מול הקטלונים.

ומה יהיה הפעם? האם ריאל תיתן לצמרת לברוח לה? למרות המכות הקשות שחטפה השבוע (ואן ניסטלרוי וההדחה מהגביע), ריאל אמורה לגבור על ויאדוליד על אף שמדובר במשחק חוץ קשה. זה יהיה ניצחון, אך דחוק מאוד. סמנו 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully