וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני יהודה: לוזון רוצה לראות רוע מול האקסית

מאמן הזהובים מתכונן למפגש המשפחתי ויודע: "חייבים להביא נקודות". אברבנל בהרכב. אכזבה במלאבס מבסטיאניני. דמארי עשוי לפתוח

"נצטרך לשחק טוב בשביל תוצאה ולא בשביל מחמאות", כך אמר אתמול (חמישי) מאמן בני יהודה גיא לוזון, לקראת משחקה של הקבוצה מול מכבי פתח תקוה בשבת באורווה. הזהובים נמצאים מתחת לקו האדום בטבלה, וגם המאמן מבין שחייב לבוא שינוי: "נצטרך לנצל כל מצב הבקעה, והכדור יצטרך לפגוש את הרשת. מנגד אסור לנו להיות יפי נפש מבחינה הגנתית. נצטרך להיות יותר רעים, ולהיות קבוצה שבאה לשחק על תוצאה ולא קבוצה שבאה רק בשביל כדורגל יפה. הכדורגל היפה צריך לבוא עם תוצאות, ואם אין תוצאות אז זה לא שווה שום דבר. אנחנו צריכים להביא לידי ביטוי את הכדורגל הטוב שלנו".

לוזון לא מתרגש מהמפגש מול הלוזונים בשבת: "זה אולי היה פיקנטי ונחמד בעונה שעברה, כרגע זה עוד משחק שצריך לעבור, בעונה שעברה זו היתה פעם ראשונה, והיא היתה מיוחדת. זה רק עוד משחק ליגה".

המאמן משתדל שלא לחשוב על כשלון נוסף והוסיף: "אני תמיד חושב חיובי, ונכון שקצב צבירת הנקודות שלנו לא תואם את היכולת שלנו עד עכשיו, אבל לצערי את הטבלה זה לא מעניין ואנחנו חייבים להביא נקודות".

שחקני בני יהודה ערכו הערב אימון לקראת המשחק בשבת. משה ביטון ואיציק עזוז הפצועים נעדרו מהאימון. הקשר לירוי צעירי ערך אימון ריצה קל והוא לא יהיה בסגל למשחק. השחקנים ששיחקו אמש במשחק התיקו 1:1 מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו ערכו אימון שחרור קל ושאר השחקנים ערכו אימון מלא. אלי אברבנל צפוי למלא את מקומו של עזוז הפצוע באגף ימין של ההגנה, כאשר שינוי נוסף עשוי להיות שובם להרכב של תמיר כחלון או תומר חמד על חשבונו של מהארן ראדי בקישור. אלירן עטר, שהיה טוב בהפסד מול בית"ר במחזור הקודם, יפתח שוב כחלוץ בודד בחוד.

ההרכב המשוער: דלה איינוגבה; אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי; הרוויה קובאצ'ביץ', קובי מויאל, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, תמיר כחלון (תומר חמד); אלירן עטר.

בסטיאניני עשוי לרדת לספסל

במכבי פתח תקוה שלחו בימים האחרונים מסרים לחלוץ פבלו בסטיאניני, שאם לא ישפר את יכולתו הוא ימצא את עצמו מחוץ להרכב. ואכן, המאמן גיא עזורי שוקל האם לפתוח במשחק מחר, מול בני יהודה, עם עומר דמארי הצעיר במקומו. ההחלטה תתקבל כנראה רק בסמוך למשחק. בקבוצה טוענים שבסטיאניני, לפחות בשלב הזה, הוא הזר היחיד שלא עונה על הציפיות. "בתקופה האחרונה אנחנו פחות מרוצים ממנו", אמר גורם בכיר בקבוצה.

עזורי, שלא כמנהגו, דחה את קטעי הוידאו שהוא מעוניין להקרין על היריבה. אתמול אמר עזורי לשחקנים באימון: "למרות התיקו מול הפועל תל אביב, אנחנו במומנטום טוב. אל תהרסו". ליאור אסולין, שמפתיע לטובה, ימשיך לפתוח בחוד בתקווה לכבוש את השער השישי שלו העונה במחזור הקרוב.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; סולי צמח, סירמאנה דמבלה, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים; עומר דמארי (פבלו בסטיאניני), ליאור אסולין.

עדכון ראשון: 13/11 21:00
עדכון אחרון: 14/11 15:41

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully