וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: ערב מוצלח לקבוצות הישראליות

אליצור רמלה העפילה לשלב הבא לאחר ניצחון רביעי ברצף, 70:80 על דונאב אקונט. ניצחון בכורה לבנות השרון, 66:72 על שולה

אליצור רמלה שמרה הערב (חמישי) על מאזן מושלם בבית ג' של היורוקאפ. השחקניות של אלי רבי אירחו את דונאב אקונט וניצחו 70:80. הניצחון הרביעי ברציפות הבטיח לרמלה את העלייה לשלב הבא במפעל.

לאחר שלושה ניצחונות וממרומי המקום הראשון בבית פגשה רמלה את הבולגריות, שהפסידו עד כה את כל משחקיהן. רמלה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון, אותו לא שמטה עד הסיום. עד ההפסקה הצליחה רמלה לפתוח יתרון בן 11 נקודות, 36:47. במחצית השנייה שמרה רמלה על הפער הדו ספרתי מהקבוצה הבולגרית ואף הגדילה אותו, אולם לקראת הסיום הורידה הילוך ודונאב הצליחה לנגוס קצת ביתרון, כדי לא לרדת מובסת.

את אליצור רמלה הובילה נקוליקה אנוסקי עם משחק מצוין של 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, לטאניה וויט הוסיפה 15 נקודות וליקטה שישה כדורים חוזרים, קטיה אברמזון הוסיפה 12 נקודות וקטפה תשעה ריבאונדים. את המנוצחות הובילו זורניצה קוסטובה עם 17 נקודות, דניאל פייג' קלעה 14, אנה רימפובה תרמה 13 נקודות ועשרה ריבאונדים, נטליה טופאלובה-שופובה סיימה עם 13 נקודות.

במשחק המקביל בבית הביסה אלופת ספרד, ריבאס, את הכוכב האדום בלגרד 51:80 והיא עם מאזן של 1:3. הספרדיות קרובות להעפיל לשלב הבא, בצוותא עם רמלה.

ניצחון בכורה לבנות השרון

אחרי שלושה הפסדים רצופים מאז פתיחת משחקי המפעל ותבוסה כואבת ביותר במחזור הקודם בבית, 102:63 לדינמו קורסק, בנות השרון השיגה הערב את ניצחונה הראשון ביורוקאפ. הקבוצה של שיקי פלח יצאה למשחק חוץ בצרפת, נגד שולה וגברה עליה 66:72.

כבר אחרי הרבע הראשון הצליחו בנות השרון לתפוס את מושכות היתרון ובתום המחצית הראשונה הוליכה 30:39. שולה הצליחה לנגוס קצת ביתרון של הקבוצה הישראלית ברבע השלישי והקטינה אותו לחמש נקודות בלבד, אבל החבורה של פלח לא ויתרה והצליחה להשיג ניצחון בכורה במפעל.

שארד יוסטון הוליכה את בנות השרון עם משחק ענק של 31 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'סיקה דיקסון תרמה 11 נקודות משלה וקטפה שבעה ריבאונדים, איזבלה פייקרסקה הוסיפיה 10 נקודות. את שולה הובילו: סילביה בדו קלעה 18 נקודות, קרלי ווילסון 16 נקודות, איבונה בוגוי עם 13, מרטינה ג'ירוקסי 11 נקודות והורידה 11 ריבאונדים.

במשחק המקביל שנערך בבית גברה גאורגי 64:70 על דינמו קורסק. לגאורגי מאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד והיא מוליכה את הבית. במחזור הבא תארח בנות השרון את גאורגי, כשניצחון עליה וניצחון נוסף במחזור הסיום, בחוץ על דינמו קורסק יוכל להעלות את הקבוצה מהשרון גם לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully