וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו: "אני מעדיף את מארי על פדרר"

הרוסי, שהעפיל לחצי גמר טורניר המאסטרס, מקווה לפגוש את הבריטי: "אתה אף פעם לא יכול לדעת באיזה יום פדרר יבוא מולך"

אחרי שמאז 2005 השתתף בטורניר המאסטרס ולא הצליח לעבור באף אחת מההזדמנויות את שלב הבתים, ניקולאי דוינקו סוף סוף עשה את זה. הטניסאי הרוסי ניצח היום (חמישי) את מרטין דל פוטרו 3:6, 2:6 וימתין למחר כדי לדעת את מי יפגוש בשלב הבא, את רוג'ר פדרר או את אנדי מארי.

אחרי הניצחון, דוידנקו סיפר כי הוא מעדיף לפגוש את מארי, על אף העובדה שהשוויצרי נמצא מתחת ליכולת שלו וסובל מכאבים בבטן. פדרר עצמו יעלה לשלב הבא אם ינצח את מארי, שכבר הבטיח את מקומו בשלב הבא. במידה והוא יפסיד, ז'יל סימון יעלה על חשבונו. "מארי משחק טניס טוב מאוד כרגע", הודה דוידנקו. "היו לי תוצאות טובות יותר נגד מארי מכיוון שהשנה ניצחתי אותו פעם אחת והפסדתי לו פעם אחת. נגד פדרר הפסדתי בכל 12 המשחקים בינינו".

דוידנקו, שחגג את הניצחון, המשיך: "נגד מארי יש לי יותר סיכוי לעלות לגמר. זה לא משנה איך מארי משחק, יש לי יותר סיכוי. פדרר לא משחק את הטניס הכי טוב שלו אבל אתה אף פעם לא יודע. הוא אדם שונה בכל יום".

בעקבות ההצלחות של מארי ושל נובאק דג'וקוביץ', טניסאים בני 21, כמו גם ההצלחה של ז'יל סימון שעשוי להצטרף לגמר המאסטרס, החלו דיבורים על דור חדש בטניס. למרות זאת, דוידנקו עדיין מסופק: "דור חדש? אני לא יודע. אני לא חושב שהטניס כל כך שונה כרגע. פדרר שיחק את הטניס הטוב ביותר שאי פעם ראיתי, ואצל אחרים אני לא ממש רואה את זה, לפחות בינתיים. אולי בעתיד משהו ישתנה".

משחק נוסף שיערך מחר יפגיש את סימון, שניצח את פדרר במשחק הפתיחה, יתמודד מול ראדק סטפאנק, מחליפו של אנדי רודיק, במחזור האחרון של שלב הבתים, אך התוצאה הזו לא תשפיע אם סימון יעלה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully