וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי זאדאר דורשים לשחרר את מאליק דיקסון

13.11.2008 / 18:23

השחקן, שקלע את סל האליפות במדי חולון בעונה שעברה, עשוי להיות משוחרר. "האוהדים טוענים שהוא מתנשא בגישה שלו ולא רוצים אותו"

מאליק דיקסון, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, לומד בימים אלה על בשרו איך גלגל מסתובב לו. השחקן, שקלע את סל האליפות ההיסטורי בגמר הפיינל פור מול מכבי תל אביב, חתם במהלך הקיץ האחרון במדי זאדאר אלופת קרואטיה, והפך מאהוב הקהל באולם הפחים לאחד השחקנים הפחות אהובים בקבוצתו החדשה. בימים אלה פנתה קבוצת אוהדים אל הנהלת הקבוצה הקרואטית בבקשה לשחרר את השחקן, בטענה שאינם מרוצים מהעובדה שהוא משתייך לסגל הקבוצה.

"דיקסון הוא שחקן שהמחיר שלו עלה בעיקר בגלל אותו סל אליפות שהוא קלע בישראל", הסביר היום העיתונאי הקרואטי טומיסלב לגיץ' המסקר את זאדאר, "הוא הגיע לפה כשחקן על. משחקים לידו כמה שחקנים טובים מאוד כמו ג'וליוס ג'ונסון, טודור ג'צבסקי ומרלון גרנט, אבל ההרגשה הייתה שהוא יהיה הכוכב של הקבוצה. בפועל הוא הרגיש את זה כנראה יותר מדי, והוא מתנהג כמו כוכב, והאוהדים טוענים שהוא מתנשא בגישה שלו ולא רוצים אותו בזאדאר". קבוצת האוהדים אף פתחה קבוצה ברשת החברתית "פייסבוק" שמטרתה להדיח את דיקסון מהסגל.

צעד זה של אוהדי זאדאר אינו מגובה ביכולת לא טובה של הגארד האמריקאי על הפרקט. השחקן שעלותו מוערכת ב-300 אלף דולר, קלע עד כה במדי קבוצתו החדשה 15.7 נקודות והוסיף 4.1 אסיסטים למשחק. בתום שבעה מחזורים בליגה האדריאטית מדורגת זאדאר במקום השלישי בטבלה עם חמישה ניצחונות ושני הפסדים. כרגע לא ברור כיצד תנהג הקבוצה ביחס לאותה בקשה של האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully