וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב התעורר: רוצה העלאה במשכורת

הפורטוגלי, שהתנדנד בקיץ ושקל לעבור לריאל, ידרוש כעת מהיונייטד שיפור בשכרו. סוכנו: "החוזה צריך להיות מותאם ליכולות על הדשא"

אחרי שהיה שקט מצידו של כריסטיאנו רונאלדו וכל מה שקשור למשא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד, נראה שהחגיגות היו מוקדמות מידי וכבר עכשיו מתחדשת ההתעסקות סביב עתידו של הפורטוגלי. יועציו של רונאלדו מפעילים לחץ על אלופת אנגליה להעלות את שכרו ודורשים חוזה בהתאם למעמדו כשחקן הטוב ביותר בעולם.

אלא שבמועדון לא ממש מתרגשים מהדרישות המחודשות לפתוח את המשא ומתן עד שהחלוץ לא יודיע סופית על רונו להישאר באולד טראפורד. בלי קשר לדרישות, רונאלדו הוא היום המרוויחן הגדול ביותר ביונייטד אחרי שחתם על חוזה לחמש שנים תמורת 120 אלף ליש"ט לשבוע. על החוזה הוא חתם באפריל 2007 אך במועדון חוששים שהפיתויים שהגיעו אליו מצד ריאל מדריד בקיץ יתחדשו בחלון ההעברות בינואר.

סוכנו של רונאלדו, ג'ורג' מנדז, עומד מאחורי הדרישה של רונאלדו לקבל את ההעלאה בשכר ואמר: "זה טבעי ששחקן רוצה שהחוזה יעלה בקנה אחד עם הסטטוס שלו ויתאים ליכולות שלו על הדשא. למרות זאת, אנחנו רוצים להדוף את השמועות בתקשורת ואנו מאמינים שתתקיים פגישה עם מנצ'סטר יונייטד לדבר על עתידו של רונאלדו. עדיין לא נקבעה לפגישה הזו תאריך". אחרי שלא פתח את השנה בשל פציעה, הפורטוגלי היה שותף עד כה לשמונה משחקים, כבש שישה שערים ובישל שניים נוספים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully