וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת הרסה להדרי את הבכורה

אחי נצרת לא התחשבה במאמנה לשעבר ודרסה את מכבי הרצליה 1:4. הפועל חיפה הפכה פיגור לניצחון 1:2 בלוד, 0:2 לב"ש על עכו

המחזור ה-10 בליגה הלאומית נפתח הערב (שישי) עם שלושה משחקים. הפועל חיפה הייתה קרובה לספוג הפסד ראשון, אך ב-10 שחקנים הפכה פיגור לניצחון חוץ 1:2 על בני לוד. הפועל באר שבע הוכיחה שוב שיותר קל לה בחוץ מאשר בבית, וחזרה מעילוט עם 0:2 על הפועל עכו. הפועל רמת גן לא מצליחה לחזור לנצח, אבל היא יכולה להתנחם ב-0:0 מול רעננה, שמצידה נעצרה אחרי ארבעה ניצחנות רצופים.

בשבת, מכבי הרצליה עם מאמן חדש על הקווים, שמעון הדרי, פוגש את האקסית, מכבי אחי נצרת, לה הוא רוצה להוכיח שוויתרו עליו מוקדם יותר. ביום שני, הפועל ירושלים מול הפועל כפר סבא, עירוני רמת השרון מארחת את עירוני קרית אתא.

הפועל בני לוד - הפועל חיפה 2:1

הפועל חיפה הייתה קרובה להפסד הראשון שלה העונה, אבל כנראה שהמזל הולך עם הטובים. שלומי דורה ראה את אחיו, יוסי, רואה את הכרטיס האדום בדקה ה-22. הצרות של חיפה נמשכו כשאחמד סבע כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-35, והעלה את בני לוד ליתרון מפתיע. רבע שעה לסיום חיפה התעוררה. ערן לוי כבש את השוויון בדקה ה-75, וחמודי כיאל השלים את המהפך בדקה ה-77. חיפה מגדילה את הפער מהמקום השני, ואילו לוד ספגה הפסד ראשון בעידן ערן קוליק, ונותרה במקום האחרון.

הפועל עכו - הפועל באר שבע 2:0

מה שלא הלך להפועל באר שבע במגרשה מול מכבי אחי נצרת בשבוע שעבר (2:0), הלך לה מצוין במשחק החוץ מול הפועל עכו בעילוט. איגור קוסטרוב המולדבי כבש את הראשון בדקה ה-26, ואוהד קדוסי סגר עניין בדקה ה-56. גיא לוי ושחקניו כבר במקום השלישי, ואילו הפועל עכו של ירון הוכנבוים ממשיכה לאבד גובה והיא נמצאת רק במקום השישי, המוביל למבחנים. עבור עכו היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 0:0

מה עובר על הפועל רמת גן? הקבוצה של יובל נעים, שפתחה נפלא את העונה, נראית רע מאוד במחזורים האחרונים ומתקשה לחזור למסלול הניצחונות. האורדונים יכולים לראות את עצמם מרוצים מהתוצאה במגרש הקשה של רעננה. המארחים שלטו במשחק ללא עוררין, הגיעו למצבים רבים, אך לא יכלו ליום נפלא של השוער הותיק, רפי כהן. בדקה ה-71 איבדה רמת גן את משה אבוטבול בכרטיס אדום, ונהנתה גם מהחלטה מעוררת מחלוקת של משה בוחבוט לפסול שער שכבש עקיבא מגרלשווילי. הקוון הניף לדגל לנבדל של דודו ביטון, שכלל לא יצר מגע עם הכדור. רעננה מצידה נעצרה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, אך נמצאת במקום המוביל לליגת העל, המקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מכבי אחי נצרת - מכבי הרצליה 1:4

כל השבוע האחרון דובר רבות על התקרית בין אריאל שיימן לאייל לחמן, אך בהרצליה חשבו שהכל ישתנה עם מינוי של המאמן חהדש שמעון הדרי. הערב עמדו ההרצליינים על טעותם, כשהובסו בידי מכבי אחי נצרת 1:4. קבוצתו לשעבר של הדרי לא ממש התחשבה בבכורה שלו, ועלתה ליתרון משער של סרג' איילי בדקה ה-8. אסי משיח אמנם החזיר את הרצליה למשחק עם שיוויון בפנדל (18), אך זה היה אקורד הסיום מבחינת האורחים. המחצית השנייה הייתה כל כולה של נצרת, כשאיילי משלים צמד (61), צ'ם אנטויה כובש מול האקסית (67) ורם סטי סוגר עניין (81). משחק שביעי ללא ניצחון להרצליה, נצרת עם ניצחון שלישי רצוף תחת הדרכתו של נג'ואן גרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully