וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד ואן ניסטלרוי גמר את העונה

חלוצה של ריאל מדריד עבר ניתוח נוסף בברך בארה”ב, וזמן ההחלמה הצפוי הוא בין שישה לתשעה חודשים. ההיסטריה של שוסטר גוברת

חלוצה של ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, עבר ניתוח בברך ימין ויחמיץ את שאר משחקיה של הקבוצה העונה - כך נמסר היום (חמישי) בהודעה רשמית שהוציא המועדון הספרדי.

ההולנדי בן ה-32 יצא השבוע לארצות הברית, כדי להיוועץ באורטופד מומחה שניתח אותו לפני שמונה שנים, עוד כשהיה שחקנה של איינדהובן. אחרי סדרת בדיקות וניתוח ארתרוסקופיה, הוחלט לבצע ניתוח נוסף בברכו של ואן ניסטלרוי במטרה לתקן את הנזק במיניסקוס.

"אחרי שלקחנו את הכל בחשבון, זמן ההחלמה של ואן ניסטלרוי יהיה בין שישה לתשעה חודשים", נאמר בנוסף בהודעה הרשמית של ריאל מדריד.

כזכור, ואן ניסטלרוי נפגע בברך בהפסדה של ריאל מדריד ליובנטוס (2:1) בליגת האלופות בחודש שעבר, והחמיץ את משחקי הליגה נגד אלמריה ואתלטיק בילבאו. ההולנדי חזר למשחק ליגת האלופות השני נגד יובנטוס, אלא שבבדיקה שערך בסיומו, התגלתה החמרה בפציעה בברך, מקום בו נפגע ואן ניסטלרוי לראשונה כבר בשנת 2000.

פציעתו של ואן ניסטלרוי היא מכה קשה לריאל מדריד, בשורותיה שחקנים פצועים נוספים כמו אריאל רובן, פפה ורובן דה לה רד. אם מביאים בחזבון את שרשרת המשחקים המאכזבים של הקבוצה, נדמה שהלחץ על כתפיו של שוסטר רק גובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully