וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו עלה לחצי גמר המאסטרס בשנחאי

הטניסאי הרוסי גבר על חואן מרטין דל פוטרו 3:6, 2:6 והצטרף לדיוקוביץ', שהפסיד לצונגה במשחק חסר חשיבות. לוי הודח באוקראינה

תמונת חצאי הגמר בטורניר המאסטרס בשנחאי תתבהר רק מחר (שישי) אחרי המשחק בין רוג'ר פדרר לאנדי מארי, אבל מי שזכה היום (חמישי) בכרטיס השלישי לשלב הזה היה ניקולאי דוידנקו הרוסי. דוידנקו גבר על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי 3:6, 2:6 במשחק שקבע מי יהיה העולה השני לחצי הגמר מבית הזהב. זו הייתה הפעם הראשונה שבה דוידנקו עלה לשלב הבתים בטורניר גביע המאסטרס, והרוסי משתתף בטורניר הזה בקביעות מאז 2005.

מי שהבטיח את הכרטיס הראשון לחצי הגמר מהבית הזה הוא נובאק דג'וקוביץ', שעשה את זה עוד לפני משחקו היום נגד ג'ו ווילפריד צונגה, בעקבות שני ניצחונות בתחילת הטורניר. המשחק היום לא קבע כלום לכל אחד מהטניסאים, וצונגה, שאיבד עוד לפני כן סיכוי להגיע לחצי הגמר, ניצח 1:6, 5:7, 1:6. הצרפתי יכול להתנחם בניצחון ראשון בקריירה בטורניר גביע המאסטרס, שמסיים עבורו עונה גדולה עם טעם מתוק בפה. כזכור, צונגה פתח את העונה בינואר 2008, עם העפלה לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, שם הפסיד לנובאק דג'וקוביץ'.

הכרטיס הרביעי לחצי הגמר יחולק מחר (שישי), כאשר רוג'ר פדרר יצטרך לנצח את אנדי מארי כדי להשיג אותו ולהצטרף אליו לשלב הבא מהבית האדום. במידה ומארי ינצח, ז'יל סימון הצרפתי יעלה לחצי הגמר.

הראל לוי הודח היום מטורניר היחידים בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה (על סך פרסים של 125 אלף דולר). לוי הפסיד בסיבוב השני לפבריס סנטורו הצרפתי 6:3, 6:3 והוא ימשיך לנסות את מזלו ברבע גמר טורניר הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully