וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס מושעה ממכבי ת"א עד יום ראשון

13.11.2008 / 17:36

הקשר נזרק על ידי נמני מהאימון, ולא ייכלל בסגל למשחק מול אשדוד בשבת. רודי חדד מפרגן למנג'ר מכבי ת"א: "הוא יודע מה לעשות"

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת (19:30). שני המגינים, יובל שפונגין ואורי שטרית, נמצאים בשלבי החלמה מפציעותיהם והתאמנו עם הקבוצה. גם חלוץ קבוצת הנוער, עמנואל מאיוקה הזמבי, ממשיך להתאמן עם החולצה הבוגרת והוא צפוי להיות בסגל לשבת. יוסי שבחון נמצא גם הוא בהליך החלמה מפגיעתו בגולגולת, והוא עורך אימונים קלים עם הפיזיולוג בוקי ירון. איליה יבוריאן, שהורחק במחזור הקודם, יחזור לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה בגביע הטוטו.

המנג'ר אבי נמני זרק את ג'ונתן אסוס לחדר ההלבשה עוד לפני סיום האימון. נמני העיר לאסוס שהוא לא חוזר מספיק מהר להגנה ושלח אותו למקלחת מוקדמת. כזכור, כנגד הצרפתי עומד עונש על תנאי לשלושה חודשים לקנס של 5,000 יורו וכעת עולה השאלה האם העונש יופעל כעת. בלי שום קשר לקנס, אסוס הושעה מהקבוצה עד יום ראשון, ולא ייכלל בסגל למשחק מול אשדוד. עוד לפני התקרית הזאת צרח המנג'ר גם על דולי ג'ונסון ויאניק קאמנאן ואמר להם כי הם לא מתאמצים מספיק ושהוא מזהיר אותם בפעם האחרונה.

מכבי ת"א עדיין לא ניצחה העונה את אשדוד בארבעה מפגשים (פעמיים בגביע הטוטו, פעמיים במשחקי הכנה),ולפני האימון אמר המאמן מרקו בלבול: "אני לא מאמין במנחוסים. אשדוד בכושר טוב, עם יכולת הבקעה גבוהה, עם התקפה טובה, והם במומנטום מצוין. אבל אנחנו משחקים בבית לעיני הקהל שלנו, השחקנים ממשיכים לעבוד קשה והם נחושים. אנחנו מאמין שנשיג תוצאה טובה".

לגבי מיעוט השערים של הקבוצה, אמר בלבול: "אנחנו מגיעים למצבים, וזה כבר טוב. אני לא רואה בזה בעיה. לכל קבוצה יש תקופה שמבקיעים יותר ופחות, ולנו יש חלוצים מוכשרים שיחזרו להבקיע".

"מילת המפתח היא ההמשכיות", המשיך בלבול, "עשינו דברים יפים בשבוע האחרון, אנחנו רוצים להמשיך בזה. הקהל רעב, המועדון רעב, השחקנים רעבים, ואני מאמין שנצליח". נמני תירגל באימון את אותו הרכב שפתח מול הפועל פתח תקווה בשבת שעברה.

בלבול התייחס לעובדה שבמחזורים הקודמים הקהל הלחיץ את הקבוצה בבית בבלומפילד, ואמר: "כשלא הולך, טבעי שהקהל מביע את המחאה שלו. יש לנו מספיק שחקנים עם ניסיון בשביל להתמודד עם לחצים. אני חושב שהחזרנו את הקהל לצד שלנו, ואני חושב שגם עם זה הקהל צריך להתמודד".

שחקן הקבוצה רודי חדד: "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה גם אחרי שהחלפנו מאמן, להמשיך במגמת הניצחונות. אנחנו מרגישים שאבי עוזר לנו, הוא מכיר את הקבוצה והשחקנים, והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות". חדד התייחס לעובדה שמכבי תל אביב לא ניצחה העונה את אשדוד ואמר: "זה שייך לעבר, בשבת אני מקווה שננצח את המשחק. אני לא רוצה לדבר יותר מדי לפני המשחק, 11 שחקנים יעלו על המגרש ויהיו מוכנים".

אבי נמני יתחיל קורס מדריכים

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני, נפגש הבוקר (חמישי) עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, וסיכם עמו על הצטרפותו לקורס מדריכים. לנמני אין תעודת מאמן וכעת הוא יחל בהליך של השלמת חומרים מהקורס שכבר נפתח לפני מספר חודשים ובסופו יקבל את תעודת המדריך.

מאז מונה נמני לתפקיד המנג'ר המקצועי במכבי, הוא עומד על הקווים ומעביר הוראות לשחקניו מהספסל. למרות שאין לו תעודת המאמן, תקנון ההתאחדות מאפשר לו לעמוד על הקווים ולחלק הוראות במהלך משחקי הקבוצה וזאת מהסיבה שלמרקו בלבול שנמצא עמו על הספסל, יש תעודת פרו באימון. כך נוצר מצב לפיו נמני לא הפר שום סעיף בתקנון.

בשלב זה לא ברור האם המנג'ר ימשיך אחר כך לקורס מאמנים מלא והדברים כנראה יתבררו לקראת תום העונה הנוכחית. בכל מקרה, ההתאחדות מתכננת לפתוח קורס מאמנים בקיץ הקרוב ובו יטלו חלק שחקני עבר ושחקני נבחרת שיעברו קורס מקוצר, כפי שנהוג גם באירופה.

בתום הפגישה עם נמני אמר שילה לוואלה! ספורט: "רצינו למצוא פיתרון שיתאים גם לנמני וגם למכבי תל אביב ובשביל זה נפגשנו היום. במהלך הפגישה שוחחנו על האפשרות שאבי יתחיל כרגע קורס מדריכים שזה בעצם הקורס הבסיסי וסיכמנו על זה שהוא יתחיל את קורס המדריכים שהתחיל כבר לפני מספר חודשים. הוא יצטרף אליו ויעשה את ההשלמות שנדרשות והוא יסתיים בסוף מרץ.

"יש הרבה אי סדר בנושא הזה ואנחנו לא רוצים לעצום עיניים. מי שמאמן בפועל צריך להחזיק תעודת מאמן. אנחנו רוצים לעשות סדר גם בקבוצות אחרות עם עוזרי מאמנים שלא מחזיקים בתעודה מסודרת דוגמת יוסי אבוקסיס. למכבי אין בעיה תקנונית כי למרקו בלבול יש תעודת פרו, אבל נמני מעביר הוראות מהספסל והדברים צריכים להיות מסודרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully