וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה עשוי לעמוד לדין, גם בהתאחדות וגם במשטרה

חלוץ צ'לסי השליך מטבע שנזרק לעברו בחזרה על הקהל, וצפוי להיענש. בניטז על ההפסד לטוטנהאם: "אנחנו לא מגינים כמו שצריך"

2:4 מרשים של טוטנהאם על ליברפול, סידר לה אמש (רביעי) מקום ברבע גמר גביע הליגה והשליך את האדומים מהמפעל. שער של רומן פבליוצ'נקו בדקה ה-38 ושניים נוספים של פרייזר קמפבל עד סיום המחצית, עשו את העבודה עבור התרנגולים.

רפא בניטז ערך אתמול לא פחות מעשרה שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את ווסט ברומיץ' בליגה ביום שבת, הפסיד לטוטנהאם בפעם השנייה בתוך שבוע וחצי, נחלץ להגן על בחירת השחקנים שלו, אבל נשמע קצת מבולבל: "אני מרוצה מההרכב שלי. שיחקנו טוב, פשוט לא הופענו. הבונוס היחיד במשחק היה שפרננדו טורס רשם דקות משחק".

המאמן הספרדי הוסיף: "אנחנו לא מגינים כמו שצריך ושלושה שערים שספגנו בשש דקות עשו הבדל עצום. לא שיחקנו טוב, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו לעשות טעויות. במחצית השנייה שיחקנו קצת יותר טוב, עם יותר מחויבות, אבל אחרי המחצית הראשונה זה היה בלתי אפשרי לחזור".

בצד המנצח מרגישים טוב. הניצחון היה החמישי מתוך שישה משחקים מאז הגיע הארי רדנאפ למועדון והמאמן הג'ינג'י התלוצץ אחרי המשחק: "כדאי שאעזוב עכשיו, אחרי שלקחתי את הקבוצה למקום הטוב ביותר שביכולתי".

אחר כך הוסיף רדנאפ: "המורל נהדר וכולם נהנים. הכל יותר קל כשאתה מנצח ובגלל זה אנחנו רוצים להמשיך עם הריצה הזו. זו הייתה פתיחה מצוינת עבורי, אבל כולם יודעים שזה לא ימשך כך. צריך ליהנות מזה עכשיו".

דרוגבה בסכנת הרחקה

כמו רוב המאמנים של רוב הקבוצות הגדולות, גם פליפה סקולארי נתן למרבית שחקני המפתח שלו לנוח ואחרי המשחק אמר: "לא העליתי כמה מהשחקנים בגלל שהם שיחקו בהרבה מאוד משחקים עד עכשיו, אבל אני לא כועס, השחקנים עשו את הטוב ביותר שהם יכלו".

החדשות היותר טובות הגיעו משיתופו של דידייה דרוגבה במשחק, אבל גם מכיוון החלוץ מחוף השנהב הייתה חדשה רעה. דרוגבה פתח לראשונה מאז חזר מפציעה בברך וגם כבש בדקה ה-27. בעת חגיגת השער, נזרק לעברו מטבע מכיוון היציע, אבל החלוץ לא נשאר חייב, השליך את המטבע בחזרה וכעת הוא עשוי לעמוד לדין ולהיות מורחק. כמו כן, גם משטרת לונדון הודיעה כי תחקור את חלוץ חוף השנהב (שאמור להגיע ביום רביעי לישראל עם נבחרתו). "החקירה רק בשלביה המוקדמים", אמר נציג המשטרה.

מאוחר יותר התנצל: "טעיתי כשזרקתי את המטבע בחזרה. אם מישהו נפגע, אני רוצה להתנצל. זה לא משהו שצריך לקרות בכדורגל". ג'יימי קארגר עשה מעשה דומה בעת משחק גביע מול ארסנל ב-2002 ואז הורחק לשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully