וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גילתה: לגביע המלך חוקים משלו

בארסה הלוהטת התקשתה דווקא מול בנידורם מהליגה השלישית, אבל שער של מסי בדקה ה-84 קבע 0:1 ומנע מבוכה. ויאריאל הודחה

ויאריאל לא הצליחה הערב (רביעי) להחזיר את כבודה האבוד, כשסיימה רק ב-1:1 ביתי ומאכזב עם פולי אחידו מהליגה השלישית במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע הספרדי. כזכור, ויאריאל הובסה 5:0 במפגש הראשון באחד ההפסדים המשפילים של הקבוצה בשנים האחרונות, במועדון הבטיחו להילחם בתקווה לשמור על כבודם, אך הצליחו רק להשיג תיקו מאכזב מול הקבוצה הקטנה מהדרום. חורחה מולינה כבש ראשון לאורחים בדקה ה-50 בבעיטה חופשית נהדרת, אך גיז'רמו פרנקו מנע מבוכה גדולה יותר כשקבע שוויון בדקה ה-55. הסנסציה של פולי אחידו מצטרפת כמובן לזו של ריאל אוניון, שהדהימה אמש את ריאל מדריד.

מנגד, מחזיקת גביע המלך, אספניול, עלתה לשמינית הגמר אחרי שהביסה בבית 0:3 את סלטה ויגו, והשלימה ניצחון 2:5 במצטבר. ברצלונה, שמפציצה בליגה ללא הכרה, הסתפקה בגביע הפעם בניצחון מינימלי, כשהתקשתה מול בנידורם מהליגה השלישית. שחקני הקבוצה הקטנה הגיעו מפוחדים לקאמפ נואו וקיוו רק לצאת בשלום, אך בסופו של דבר יצאו מאוכזבים אחרי שאיבדו את אפשרות לתיקו מדהים. מסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-84 מהנקודה הלבנה, ומנע סנסציה (על אף שתיקו היה מספיק לבארסה, כיוון שניצחה 0:1 במשחק הראשון).

אתלטיקו מדריד סיימה רק ב-0:0 ביתי עם אוריווהלה מהליגה השלישית, ספגה שריקות בוז מהקהל הביתי, אך עלתה בזכות שער של דייגו פורלאן מהמשחק הראשון.

ויאדוליד סיימה ב-2:2 ביתי עם הרקולס, אך עלתה בזכות ניצחון 1:5 במשחק הראשון. אלמריה השלימה 1:5 במצטבר על ראיו ויאקנו אחרי ניצחון 0:3. דפורטיבו לה קורוניה גברה 0:2 על אלצ'ה (0:4 במצטבר), ראסינג סנטאנדר ניצחה 0:2 את מורסיה ועלתה (2:3 במצטבר), מיורקה ניצחה 0:2 את מלאגה (1:3 במצטבר), ריאל בטיס גברה 0:2 קסטז'ון (0:4 במצטבר), אתלטיק בילבאו הפסידה 2:1 לרקראטיבו הואלבה אך עלתה (2:3 במצטבר), ספורטינג חיחון ניצחה 0:2 את נומנסיה (0:3 במצטבר) ו-ולנסיה הביסה 0:3 את פורטוגלטה (1:7 במצטבר).

איטליה: אודינזה שרדה עם תשעה שחקנים

אודינזה עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי, לאחר שגברה על רג'ינה 7:8 בבעיטות הכרעה מ-11 מטר. אודינזה, אחת ההפתעות המרעננות של הסרייה A, סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי ההרחקות של בלארדי וקווליירה, אך הצליחה לצצאת בסופו של דבר כשידה על העליונה. סמפדוריה הצטרפה אליה אחרי ניצחון 1:2 על אמפולי מהליגה השנייה, וכך גם נאפולי, שגברה 1:3 על סאלרניטנה מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully